Grupa umiera?

11. Data: 2005-12-21 10:14:06

Temat: Re: Grupa umiera?
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Dec 2005 09:46:22 +0100, .ana <d...@a...pl>
napisał:

> Jezeli myslimy o tym samym, to ..... :)))

To? możesz rozwinąć? Uprzedzam, lubię karpia:)))

12. Data: 2005-12-21 10:16:29

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Dec 2005 10:12:24 +0100, slawek <slawekopty <@gazeta.pl>>
napisał:

> Użytkownik "Adik" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> się
>>

> E tam zaraz koniec ;)

Koniec to będzie pewnie z koncem świata:) Optymalni jakos nie chca zejśc ,
wbrew
twierdzeniom wege o szkodliwości DO.Dziwne, nie ?

13. Data: 2005-12-21 11:00:23

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> !!!!! który szczególny nacisk kładzie na system edukacji wskazując rodzaje
> szkół jakie powinni zaliczać poszczególni osobnicy ale w szczególności jedna
> dama ;) chyba jakiś problem w szkole przeżył traumatyczny ;( No i mamy tu
> także jedną Gwiazde ;)na usługach firm farmaceutycznych produkujących leki
> przeciw epileptyczne aczkolwiek ostatnio pojawia się i znika jak pulsar, za
> to każde wejście coraz zabawniejsze ;) i wulgarniejsze. Kiedyś można było
> jeszcze poczytac jednego murzyna który szczególny nacisk kładł na wielkość i

Lepiej bym tego nie ujęła... :)
A jeszcze dodam, że jak dotąd najwięcej splendoru przydaje nam pewien portal
umieszczając na honorowym miejscu swojego forum taką oto formułkę:

*****************
Proszę wszystkich zainteresowanych DO o nie korzystanie z forum BS-SM
Każdy nowy post dotyczący diety optymalnej Kwaśniewskiego będzie usuwany,
a jego autor zablokowany.
*****************

http://www.bssm.org.pl/forum.php

I nieważne, że wielu chorym na SM dieta optymalna poprawiła zdrowie.
Na forum ludzie mogą tylko biadolić, czekać na współczucie i wzajemnie się
pocieszać. A SKUTECZNE rady są zakazane i już...

Krystyna

14. Data: 2005-12-21 12:40:58

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> Koniec to będzie pewnie z koncem świata:) Optymalni jakos nie chca zejśc ,
> wbrew
> twierdzeniom wege o szkodliwości DO.Dziwne, nie ?

I vice versa, przy czym optymalni glosiciele szkodliwosci diety
wegetarianskiej pojawili sie wczesniej (w osobie, wyobraz Pan sobie,
samego Kwasniewskiego), niz wegetarianscy glosiciele szkodliwosci DO (bo
to chyba logiczne w swietle powyzszego faktu). To dopiero dziwne, IMVHO.

15. Data: 2005-12-21 19:21:32

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Dec 2005 13:40:58 +0100, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> [...]
> samego Kwasniewskiego), niz wegetarianscy glosiciele szkodliwosci DO (bo
> to chyba logiczne w swietle powyzszego faktu). To dopiero dziwne, IMVHO.

Uderz w stół,a wegetarianskie nożyce dyżurne się odezwą:)))
Życzę wegetarianom zdrowia i długich lat.Szczerze życzę, wszak nie
sa oni konkurentami do stołu:)I niech ich będzie wiecej albo jeszcze więcej
niż więcej.

16. Data: 2005-12-21 19:53:11

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Życzę wegetarianom zdrowia i długich lat.Szczerze życzę, wszak nie
> sa oni konkurentami do stołu:)I niech ich będzie wiecej albo jeszcze

Niestety z wegetarianizmu najczęsciej sie wyrasta ;( ot czasem ktoś robi to
później ;))))))))))))))

--
" jestes dla mnie przykladem polglowka, i nie wnikam w to, czy masz tak od
urodzenia, od picia chlorowanej wody, upadku glowka na schodek w

17. Data: 2005-12-21 21:29:42

Od: "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widzę z jaką częstotliwością pojawiają się nowe posty to zastanawiam się
> czy to już koniec?

imho
to przez brak czarnegojanka

18. Data: 2005-12-21 21:32:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> imho
> to przez brak czarnegojanka

imho
to przez brak optymalnegojanka

19. Data: 2005-12-21 21:52:36

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Dec 2005 20:53:11 +0100, slawek <s...@b...pl>
napisał:

> [...]
> więcej
>
> Niestety z wegetarianizmu najczęsciej sie wyrasta ;( ot czasem ktoś

Myślisz, że to jest analogia z tym, ze każdy przyzwoity demokrata
w młodosci musiał byc socjalistą?:))

20. Data: 2005-12-21 22:03:07

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> więcej
>
> Niestety z wegetarianizmu najczęsciej sie wyrasta ;( ot czasem ktoś robi to
> później ;))))))))))))))

Owszem, czasem "wyrasta się" (a właściwie łepetyna na starość w końcu dojrzewa
do ludzkiego wymiaru racjonalności...), problem w tym, że jednocześnie
współistnieje nowy zielony narybek, który rzecz jasna kiedyś też z tego wyrośnie
jak z za krótkich gatków (albo padnie mu na rozum), ale jeszcze zdąży zarazić
swoją urokliwą zielonością następny narybek, który będzie się produkował jak ten
wege-sekciarz wklejający na okrągło swoje świrujące tasiemcowe spamy pod każdym
artykułem w kiosku onetu.pl, były "abcekologii @ op.pl", a obecnie nazywający
siebie: "www_zieloni_w_pl @ op.pl".
Niestety sądzę, że on już z tego nie wyrośnie, wyraźnie mu padło na głowę...
Już nawet admini portalu onet są bezradni, bo okazuje się, że ten świrujący weg
TAK CZĘSTO wkleja swój spam, że przy ich usuwaniu w końcu któryś zostaje przez
admina przeoczony... 8[
Wkrótce ten świr pewnie będzie coraz szybciej zmieniał swoje nicki...
aż do wyczerpania nerwowego... (mam nadzieję, że nie adminów onetu)... ;[
http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,16402474,46208764,
1938632,0,forum.html

Już wegi głupieją do tego stopnia, że karpie wrzucają do morza:
http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,16416712,46253392,
1938632,0,forum.html
Można sobie wyobrazić, co by mu karp powiedział, gdyby umiał mówić... ;)

Niemniej Golo ma rację, istnienie dużej liczby wegów jest racjonalne i nawet
naturalne, a nawet dla mięsojadów wskazane ;) Gdyby wszyscy ludzie na ziemi
jedli mięso, to mielibyśmy problem z jego zdobyciem. Zasoby naszej planety się
kończą, a pewna część ludzkości i tak pozostanie na żywieniu paszowym bez
względu na motywację (szkoda tylko że ludzkość się mnoży w tempie
roślinożerców)... :[
I może być tak, że w końcu mięsojadów będzie coraz mniej, a zielonej szarańczy
coraz więcej...
Chyba, że dzieci tej szarańczy ze swej naturalnej przekory pójdą inną drogą,
niż ich rodzice... :)

Krystyna

Ćwiczenia odchudzające :)))
Income for life