Grupowa strona

1. Data: 2002-02-10 18:22:11

Temat: Grupowa strona
Od: "Mała" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprzykrzam sie pewnie, ale juz wiem, ze Wasze sprawdzone przepisy sa najlep
sze... Czy grupa ma jakas swoja strone, gdzie moge znalezc jakies super prze
pisy. Szczegolnie na ciasta :-)
Albo podajcie mi jakis przepis na ciasto, ktorym zaskocze wszystkich. Ostatn
io co nie upieke, to wielka kicha, pomozcie ratowac honor przed tesciami :-)

Mała

1. Data: 2002-02-10 18:34:05

Temat: Re: Grupowa strona
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka strona dopiero powstaje :o). Mnostwo dobrych przepisow mozesz znalezc
na stronie Wirtualnej Kuchni Polskiej

http://www.kuchnia.3miasto.pl/

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-02-10 19:23:15

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatn
> io co nie upieke, to wielka kicha, pomozcie ratowac honor przed tesciami :-)
>
> Mała

Witaj..,

Podaję Ci adres strony Wielkie Żarcie:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepisy.php?
PHPSESSID=11e5b6316181d11cb13ebc400dad5edf
jest tam cała masa fantastycznych ciast.

pozdrawiam,

Kamila K./ stonsik
Ps.: Gdy jesteś w pl.rec.kuchnia.., zawsze możesz wpisać w wyszukiwarce // na
górze // hasło - np. nazwę jakiejś potrawy, czy ciasta i kliknąć.. szukaj;o)),
a co tam znajdziesz? Odpowiedź brzmi: wszystko!!!

1. Data: 2002-02-11 06:44:49

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mała <m...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Naprzykrzam sie pewnie, ale juz wiem, ze Wasze sprawdzone przepisy
> sa najlepsze... Czy grupa ma jakas swoja strone, gdzie moge znalezc
> jakies super przepisy. Szczegolnie na ciasta :-)

Takich stron jest wiele i zapewne domyslasz sie, ze kazda pliszka
swoj ogonek chwali ;-)

> Albo podajcie mi jakis przepis na ciasto, ktorym zaskocze wszystkich.

To juz latwiej zrobic... :) Moge Ci polecic ciasta, ktore ostatnio
robilam i dlatego te wrazenia sa swieze (przebijaja inne), a wiec
sernik pyszny z serkow homogenizowanych AniS. i jej ciasto
z suszonych sliwek.
Przepisy znajdziesz w archiwum, a jak nie, to podam Ci.
Mozesz tez zrobic ciasto snikers albo pijak, albo napoleon...
Wszystkie sa pyszne i powinny wzbudzic aplauz :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-12 17:46:44

Od: "Ziuty" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mała
>Nie odeślę Cię na inne strony, bo ich nie znam. Jestem tu nowa, ale dam Ci
super przepis, prosty ale pychota. Na ciasto:1,5szkl. mąki może być
krupczatka, 4 czubate łyżki cukru, 2 łyżeczki proszku do piecz., 1 jajko,
1/2 kostki margaryny, 1 łyżka kw. śmietany,
masa orzechowa: 30 dk orzechów włoskich, 1/2 szkl. cukru, 1/2 kostki masła,
2 łyżki miodu - to wszystko roztopić na patelni i podsmażyć chwilę. Ciastem
wylepić formę, na to wyłożyć masę i piec 40 min. w średnio rozgrzanym
piekarniku. Jesli lubisz grubsze ciasto, to możesz podwoić
składniki.Smacznego - Ziuty

smalec Basi
to moze ja to carpaccio z lososia?
Kolendra w Warszawia