Grupowe boty

1. Data: 2020-05-21 19:53:18

Temat: Grupowe boty
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://oko.press/dziesiatki-milionow-wpisow-z-fake-
newsami-o-koronawirusieutm_sourcefacebookutm_mediumg
roupsutm_campaigngroups-fb

"Według analityków z Carnegie Mellon University prawie połowa kont na
Twitterze, które rozpowszechniają fałszywe narracje o koronawirusie, to
prawdopodobnie boty. Konta, których aktywność wygląda na
zautomatyzowaną, szerzyły ,,newsy" o tym, że szpitale w USA zapełniane są
manekinami zamiast ludzi oraz że koronawirus rozprzestrzenia się dzięki
sieci 5G (obie narracje są nieprawdziwe)."

"Trudno walczyć z popularnymi fake'ami
W Polsce jednym z najsłynniejszych było nagranie Jerzego Zięby,
uchodzącego w sieci za ,,guru" medycyny niekonwencjonalnej, który na
samym początku pandemii w Polsce przekonywał, że w ciągu siedmiu godzin
wyleczył sam siebie z koronawirusa.

A dokonał tego podnosząc odporność organizmu przez stosowanie perhydrolu
oraz ,,wit. C lewoskrętnej". Na jego rewelacje zareagował nawet Główny
Inspektor Sanitarny, wydając oświadczenie razem z prezesem Naczelnej
Rady Lekarskiej, w którym stwierdzono, że informacje podawane przez
Ziębę są całkowicie fałszywe.

Za to nagranie kanał Zięby na You Tube został zawieszony, a zawierające
je posty na FB usuwano. To jednak dobry przykład, by pokazać, że walka
platform społecznościowych z fałszywymi treściami często przypomina
walkę z wiatrakami: nagrania z Ziębą za chwilę pojawiły się na innych
kanałach, a jego zwolennicy ochoczo rozpowszechniają je na wszystkich
platformach społecznościowych."

"Komisja Europejska nie mogła dłużej nie zauważać destrukcyjnego wpływu,
jaki fałszywe treści mają na rzeczywistość."

Oby jak najszybciej dobrali się do dupy tym oszołomom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-05-21 23:33:53

Temat: Re: Grupowe boty
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-21 19:53, Kviat wrote:
> [...]
> jaki fałszywe treści mają na rzeczywistość."
>
> Oby jak najszybciej dobrali się do dupy tym oszołomom.

Nie wiem czy rozumiesz zlozonosc sytuacji, w ktorej bierzesz udzial, ale
to wiele by wyjasnialo...?

//chyba, ze jeszcze tego nie rozumiesz, ze jestes agientem 'z gory
skazanym'...?

HSS 03A. Historia i kultura chińskich służb specjalnych (wykład) - Rafał
Brzeski
https://www.youtube.com/watch?v=4jgZGPFMsv0

3. Data: 2020-05-22 00:45:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy rozumiesz zlozonosc sytuacji, w ktorej bierzesz udzial, ale
to wiele by wyjasnialo...?

---
WszystKO ;)
Agent[ka] specjalnej troski ;P

4. Data: 2020-05-22 21:58:38

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.05.20 um 19:53 schrieb Kviat:
> [...]
> jaki fałszywe treści mają na rzeczywistość."
>
> Oby jak najszybciej dobrali się do dupy tym oszołomom.

Aktualnosci w temacie wirusa

https://euvsdisinfo.eu/

A Postillon donosi, ze Soros jest wsciekly na Gatesa, ze stal sie
bardziej popularny.

Btw. Kolega izaura probowal nawrocic mnie na swoja paranoje, wiec
zlitowalem sie i wlaczylem na chwile jego guru. Totalny belkot!

https://youtu.be/q3wb8gBLyI4

>Siergiej Łazariew całą swoją działalnością stara się przyczynić do
zmiany obrazu myślenia ludzi, co jest konieczne dla uratowania
ludzkości. Około 96% czytelników po zapoznaniu się z jego książkami
zmieniło na lepsze swój charakter, światopogląd, zdrowie i los.<

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

5. Data: 2020-05-22 22:13:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/05/2020 o 20:58, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
>
> Btw. Kolega izaura probowal nawrocic mnie na swoja paranoje, wiec
> zlitowalem sie i wlaczylem na chwile jego guru. Totalny belkot!

ciekawe jest ile prawdy jest w tym, ze Gates pompuje pieniadze w WHO
oraz, ze szefem tej organizacji jest pan, ktory skrywal epidemie w
pewnym kraju

> [...]
> ludzkości. Około 96% czytelników po zapoznaniu się z jego książkami
> zmieniło na lepsze swój charakter, światopogląd, zdrowie i los.<

o tak, statystyka czyni cuda, uzdrawia lepiej niz XL, obojnak oraz
jeszcze inna istota
--
gazebo

6. Data: 2020-05-22 23:32:30

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 May 2020 21:58:38 +0200
doszła do mnie wiadomość <h...@m...individual.net>
od Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> :

> [...]
>ludzkości. Około 96% czytelników po zapoznaniu się z jego książkami
>zmieniło na lepsze swój charakter, światopogląd, zdrowie i los.<

Bo to ma być totalny bełkot, taki bełkot "usypia" mózg, po kilku minutach człowiek
zaczyna to traktować jako prawdy objawione(bez analizy, mózg nie może przetwarzać
tych
informacji przyjmując je za prawdy objawione). Taki sobie galop Gisha.
Tu zaczyna działać prawo Brandoliniego w podręcznikowej postaci.
Tak tylko dworuję.

7. Data: 2020-05-23 00:35:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-22 21:58, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> ludzkości. Około 96% czytelników po zapoznaniu się z jego książkami
> zmieniło na lepsze swój charakter, światopogląd, zdrowie i los.<

Widzisz, nawet aspiryna Bayera, testowana w KL Auschvitz, nie ma takiej
skutecznosci...

//a wystarczy pierwiastek z 1% populacji by uratowac Swiat!

https://www.fantastyka.pl/hydepark/pokaz/3316

8. Data: 2020-05-23 03:01:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A Postillon donosi, ze Soros jest wsciekly na Gatesa, ze stal sie
bardziej popularny.
---
Demony i ludzie-KULT-u zawsze rywalizujom miendzy sobom stond cale NWO
bedzie smiertelne rowniez dla nich bo siem POzagryzajom sami ;P

Btw. Kolega izaura probowal nawrocic mnie na swoja paranoje, wiec
zlitowalem sie i wlaczylem na chwile jego guru. Totalny belkot!
---
Widzisz Izaur ile zlego robisz tym swoim zacienciem gnostyckim! ;P
Lewaki to wszystKo wrzucajom do jednego wora i stond Chrystianizm
to dla nich taki sam oczad jak kazda byle sekta ze wlasnego oczadu
nie widzom jako tacy sami religianci redukcyjnej doktryny jak inne ;)

9. Data: 2020-05-24 00:16:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-23 03:01, m...@g...com wrote:
> [...]
> to dla nich taki sam oczad jak kazda byle sekta ze wlasnego oczadu
> nie widzom jako tacy sami religianci redukcyjnej doktryny jak inne ;)

Nie zrozumial...widac, jeszcze nie jest gotow!

'Albowiem, gdy uczen jest gotow, przychodzi Nauczyciel...'

https://www.youtube.com/watch?v=le7GGth-bjM

//nawet, gdyby spotkal na ulicy, nie poznal by...

10. Data: 2020-05-24 05:28:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie zrozumial...widac, jeszcze nie jest gotow!

'Albowiem, gdy uczen jest gotow, przychodzi Nauczyciel...'
I tu widac roznice miedzy gnozom a Prawdom:
W Chrystianizmie Nauczyciel [Bog jako dory Ojciec-Syn-Duch]
jest obecny przy czlowieku non stop i wykozystuje kazdom okazje
"dysPOzycji duszy do przyjecia Prawdy" to sie wlasnie nazywa
Milosierdziem... ale wzajemnie trzeba czujnosci duszy do przyjecia
"natchnien". Ot obraz Abrahama ktory "przechodzacmu mimo Bogu" mowi
"O Panie, jeśli darzysz mnie życzliwością, racz nie omijać Twego sługi!"

Czyli w gnozie inicjatywa POznawsza jest niby PO stronie "ucznia" [pycha]
a w Chrescijanstwie "wszystko jest laska" Boga uprzedzajoncego i uzdalniajoncego
"dziecko" do przyjencia mleczka...

Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]
W POlskim BIPie KOntrakt na chipy/implanty do wykrywania i monitorowania "covida" [DlaCalejPOpulacji]
Wiewiórka