Wiewiórka

1. Data: 2020-05-18 18:42:53

Temat: Wiewiórka
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/joanna.senyszyn.35/posts/28
87247188059692

Fascynujące jest to, że im bardziej spaczony umysł, im bardziej
konfidencki (wpierdalający się brudnymi butami w cudze życie) i im
bardziej ograniczony umysłowo, tym bardziej nobilitowany przez obecnych
rządzących. I że to nadal działa.

Nie żebym odkrył amerykę, bo przecież z podręczników historii można
dowiedzieć się, że to nic nowego, ale fascynuje mnie, że powszeczny
dostęp do edukacji tak niewiele zmienił.

Powrotu do zdrowi życzę.
Piotr

2. Data: 2020-05-19 00:01:48

Temat: Re: Wiewiórka
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-18 18:42, Kviat wrote:
> [...]
> dowiedzieć się, że to nic nowego, ale fascynuje mnie, że powszeczny
> dostęp do edukacji tak niewiele zmienił.

Jakiek q*wa edukscji...? chyba marksistowskiego ogupiania...!

//zapamietaj sobie raz na cale zycie, ze wszystko co ktos daje ci niby
darmo, sluzy jakiemus ukrytemu celowi!

3. Data: 2020-05-20 13:40:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> dowiedzieć się, że to nic nowego, ale fascynuje mnie, że powszeczny
> dostęp do edukacji tak niewiele zmienił.

Może i w twoje ŻYCIE ,,wpierdoliła się" kiedyś jakaś ,,Wiewiórka" - i dzięki
temu żyjesz. Nie chcesz - zabij się.
Jednak przedtem, wyposażony w szansę kontemplacji SWOJEGO ŻYCIA i w
możliwość autonomicznej negacji jego sensu, zauwaz że ten CZŁOWIEK, w
którego ŻYCIE ,,wpierdoliła się" ta konkretna Wiewiórka, też ma do tego
prawo.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-05-20 14:59:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
87247188059692

> Jakiek q*wa edukscji...? chyba marksistowskiego ogupiania...!

Któremu jak widać kviaty masowo uległy i jeszcze potomstwu przekazały -
vide levactvo w osobie Cvietii.

> //zapamietaj sobie raz na cale zycie, ze wszystko co ktos daje ci niby
> darmo, sluzy jakiemus ukrytemu celowi!

Howgh!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-05-20 15:01:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> możliwość autonomicznej negacji jego sensu, zauwaz że ten CZŁOWIEK, w
> którego ŻYCIE ,,wpierdoliła się" ta konkretna Wiewiórka,

RATUJĄC je,

> też ma do tego
> prawo.

J.w.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-05-20 22:39:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-20 15:01, XL wrote:
87247188059692

> RATUJĄC je,

//wpierw, niechaj nam powie jakich to podrecznikow histori siem naczytal...?

7. Data: 2020-05-21 08:25:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
87247188059692

> //wpierw, niechaj nam powie jakich to podrecznikow histori siem naczytal...?

Już nic nie powie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Kazdemu Krzewickiemu jego samuraj ;)
Cos o trollach
Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTota lna]
No i brakło na siatki.
Jak sie czasy zmienily