Cos o trollach

1. Data: 2020-05-16 13:17:04

Temat: Cos o trollach
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Na paru polskich grupach dziala kilku ewidentnych trolli, pisowskich,
putinowskich oraz swirow znajdujacych radosc w sianiu zametu i graniu na
nerwach innym (jak zlosliwe krasnoludki, co sikaja do mleka). Co mnie
dziwi i interesuje to jest pytanie "cui bono"? Czyli kto korzysta z
tego, ze kilkanascie osob (bo tyle najwyzej czyta ich posty) zapozna sie
z przekazami dnia z Nowogrodzkiej lub Moskwy? Czysta strata pieniedzy!
Bardziej oplaca sie inwestowac (co ma miejsce) w instagram, twitter,
facebook etc. Taki socjal dla emerytowanych towarzyszy? ;-)

A troll - mente captus? Ma chwile szczescia, gdy wyprodukuje jakis post
i nie jest wazne czy ktos go przeczyta, a jesli dostanie odpowiedzi - na
temat, nie na temat, wyzwiska, bluzgi to i tak dobrze. Bedzie
szczytowal! :-)

Btw. Z ciekawosci spojrzalem na kilka innych grup i znalazlem troche
znajomych nickow u medykow, filozofow, a nawet socjologow (tam jest
cieniutko!). Nie maja innych zajec, zadnych ksiazek, gazet, telewizora,
nie wychodza na swieze powietrze? Nie szkoda czasu?

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49827069747/i
n/album-72157714067238713/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

2. Data: 2020-05-16 22:29:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

POzwolcie trollom zyc i dojrzewac. Albo dorosnom albo zycie zrobi z nimi POrzadek.
Czasem faktycznie motywacja do rozmow z kims takim spada POnizej zera, tylko
pamietaj ze troll niezaspokojony uwagom tu wyzyje sie gdzies indziej byc moze
z wieksza szkoda dla sPOleczenstwa i personalnie kogos slabego, maluczkiego.
"Jedni drugich brzemiona noscie", "znoscie siebie nawzajem z miloscia..."
Oczywiscie wszystKO w zakresie sil, checi i dobrej woli, moze nawet nie jej maximum
;)

3. Data: 2020-05-16 22:33:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A KOmentne se linkiem tom Maryjnom stopke-jaKO troll mam do tego wszak pelne prawo ;)

https://businessinsider.com.pl/finanse/recesja-w-pol
sce-opinia-goldman-sachs/4wt0q3x

4. Data: 2020-05-16 22:35:36

Temat: Re: Cos o trollach
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 May 2020 13:29:46 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <8...@g...c
om>
od m...@g...com :
> [...]
>Oczywiscie wszystKO w zakresie sil, checi i dobrej woli, moze nawet nie jej maximum

Czasami osobnik taki nie jest trollem, może tylko nie zapala mu się światełko
ostrzegawcze(czy jakiś dzwonek nie dzwoni) w odpowiednim momencie.
Naszą rolą jest przypominanie o tym od czasu do czasu.

5. Data: 2020-05-16 22:38:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> cieniutko!). Nie maja innych zajec, zadnych ksiazek, gazet, telewizora,
> nie wychodza na swieze powietrze? Nie szkoda czasu?

Już szczytujesz?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-05-16 23:00:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-16 13:17, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> cieniutko!). Nie maja innych zajec, zadnych ksiazek, gazet, telewizora,
> nie wychodza na swieze powietrze? Nie szkoda czasu?

To moze to nie trole...?

//tylko trzy koniczki zostalo po rozminowaniu...?

7. Data: 2020-05-16 23:04:22

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 May 2020 13:33:29 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <5...@g...c
om>
od m...@g...com :
> [...]
>braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
>nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

Manipulant jesteś.

8. Data: 2020-05-16 23:45:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
>nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

---
Alez stopka ci siem sprawdza a ty w anse? ;P
Bujac to my ale nie nas? Kali/Kalemu ukrasc?
Wlonczyl ci siem mechanizm przeniesienia :)
To co sam robisz to samo widzisz u innych ;)
A ze przeKOra dziala jak czerwien na byczki...
Ale to trzeba robic UMIEJENTNIE a nie na rympal ;P
Twojom stopke niektorzy mogom uznac za obraze uczuc
religijnych a dzis prawnicy tylKO czekajom na takie
"perelki". Szczegolnie jest taka jedna kancelaria.
Majom duzy przerob, mogom nawet male sprawy brac ;)
Nie zebym straszyl ;P Ja tylKO KOlege ostrzegam :D

9. Data: 2020-05-16 23:54:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Dzis te czerwone lampki zbyt czensto som programowane
czerwonom POlitPOprawnosciom pachnoncom Orwellem.
I wychodzi ze trolle roszczom sobie prawa do orzekania
o trollowaniu innych. Jak nieprzymierzajonc cenzorzy w
KOmunie. I jeszcze ich to bawi!!! ;P
Oglondales kultowom "Ucieczke z Kina "Wolnosc"? POlecam! :)

10. Data: 2020-05-16 23:58:30

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 May 2020 14:45:19 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <7...@g...c
om>
od m...@g...com :

> [...]
>Majom duzy przerob, mogom nawet male sprawy brac ;)
>Nie zebym straszyl ;P Ja tylKO KOlege ostrzegam :D

Nie sądzę, aby ktoś chciał robić z siebie idiotę ścigając cytujących fragmenty
satyrycznych opowiadań Stanisława Lema.

Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTota lna]
No i brakło na siatki.
Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie