Re: Grzyby - dedykacja dla Qry :) [ntg]

31. Data: 2011-09-09 12:38:46

Temat: Re: Grzyby - dedykacja dla Qry :) [ntg]
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-09 10:39, olo pisze:

> pzdr
> wielu grzybów do mycia w conajmniej 2 wodach i udanego ich refurbishing'u
> życząc

:DDDDD
A namoczenie na noc to pies?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

32. Data: 2011-09-09 12:56:29

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

b.googlegroups.com..

> Tylko myty gorącą wodą i ręcznie wyciskany.

tylko zeby orginalny ksztalt zachowal....

> P.S. Jutro na grzyby jadę. Podobno nie ma. Ale skoro wszyscy myślą że nie
> ma, to nie pojadą. Skoro nie pojadą to nie wyzbierają. Więc jest duża
> szansa że ja nazbieram jesli pojadę. Dobrze kombinuję ?

po jakie grzyba zbierasz grzyby???

i.

33. Data: 2011-09-09 13:09:53

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha"

> :DDDDD
> A namoczenie na noc to pies?

Wybacz ignorancję, ale kucharzę sporadycznie i prawie zawsze z jakąś ściągą
;)
Zresztą sprawami błachymi, budżetem, co jemy, kupujemy, gdzie jeździmy na
wczasy zajmuje się żona. Ja ustalam sprawy ważne jak np. ustosunkujemy się
do globalnego ocieplenia albo konfliktów na świecie ;)

pzdr
olo

34. Data: 2011-09-09 16:50:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Sep 2011 01:40:43 +0200, Aicha napisał(a):

> I znów się kłania "matematyczny" brak ścisłości (pewnie dlatego, że to
> matematyka pedagogiczna). Ani "w tym wątku", ani "w tym miesiącu", ani
> "w tym roku" tam nie stało. No cóż, w związku z tym trzeba będzie sobie
> wmówić, że urlop od newsów robi dobrze na głowę :D

Zrób sobie zatem urlop.
--
XL

35. Data: 2011-09-09 16:51:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2011 09:39:07 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

b.googlegroups.com...
> On 8 Wrz, 17:33, Aicha <b...@t...ja> wrote:
>
> Yes !!! Znowu się kobitki szarpią za włosy. Brakowało mi tego :))
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Się? - tzn wzajemnie? Ciekawe...
--
XL

36. Data: 2011-09-09 16:51:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2011 10:25:41 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> ma, to nie pojadą. Skoro nie pojadą to nie wyzbierają. Więc jest duża szansa
> że ja nazbieram jesli pojadę. Dobrze kombinuję ?

Nie ma grzybów.
--
XL

37. Data: 2011-09-09 16:53:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2011 10:25:41 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Tylko myty gorącą wodą i ręcznie wyciskany.

Tylko gorąca woda zmywa z grzybów to, co pozostawiły na nich zwierzęta
leśne - myszy, lisy (w tym te wściekłe i zarobaczone)...
--
XL

38. Data: 2011-09-09 16:56:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Sep 2011 14:37:23 +0200, Aicha napisał(a):

> Spadaj :P

Cza mić włosy!
--
XL

39. Data: 2011-09-09 16:59:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Sep 2011 14:38:03 +0200, Aicha napisał(a):

> No jak nie ma, skoro zaraz idę po kurki. Do sklepu :)

Ja mam rydze - obok domu, całe pole rydzowo-maślacze, prawie hektar. MŚK
zbiera, jak co roku - po rydzyki do jajecznicy na śniadanie wychodzi chwilę
przed smażeniem tejże...
A na kurkach byłam dziś... w Tesco. Do lasu gęstego nie chadzam, bom już
była tego sezonu kilka kleszczy nałapała.
--
XL

40. Data: 2011-09-09 17:01:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2011 15:09:53 +0200, olo napisał(a):

> [...]
> wczasy zajmuje się żona. Ja ustalam sprawy ważne jak np. ustosunkujemy się
> do globalnego ocieplenia albo konfliktów na świecie ;)

A ortografią ogólnokrajową?

--
XL

Tarheels NOW!!
znaleźli na półkach hipermarketu Kaufland 251 przeterminowanych produktów
counterpain, gdzie kupić
Surimi
Ciasto na tortilla