Hałas w wysokich częstotliwościach

11. Data: 2002-01-31 11:29:52

Temat: Re: Hałas w wysokich częstotliwo?ciach
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Jasek wrote:

> Użytkownik Dariusz <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl.
..

.

> [...]
> które
> poziom
> ale

> poziom

> Ojej!!!
> Nie zamierzam opracować tego urządzenia do masowej produkcji. Po prostu
> wykonuję sobie taki projekt, bo moja młodsza siostra gdy idzie do szkoły
> często jest atakowana przez napastliwe samowolne kundle, które jeśli zejdą
> się w sforę stają się niebezpieczne. Chciałbym ją, jako elektronik jakoś
> poratować nie ryzykując przy tym, że młoda utalentowana flecistka straci
Ok. Rozumiem.

> Wiem, że jest mnóstwo chłamu darmowego na rynku z krajów trzeciego świata i
> uwierz mi, że niepotrzebny mi jeszcze jeden malkontent, który tłumaczy , że
> " nie ma sensu samemu się męczyć i myśleć, przecież to już jest w sklepach,
> bo chińczycy albo inni to już wypuścili za pięć złotych, na pewno już jest
> opatentowane i nie trzeba się przemęczać".
Ale tak wlasnie jest.
I z Chin to wcale nie jest chlam.
Produklty chinskie kupuje cala Europa , Stany, aly swiat.

> Ja jednak mimo wszystko chciałbym zrobić coś sam jeśli pozwolisz.
Oczywiscie.

> Wiem, że informacje kosztują, ale Ty jak na razie oprócz zarzucania mnie
> jakimiś Sanepidami, Normami i Instytucjami o które musiałbym się martwić
> przy uruchamianiu linii produkcyjnej nic konkretnego nie powiedziałeś.
Alez to bylo wlasnie bardzo konkretne.

> Prosiłem tylko o poradę. Nie wiem, ale z tego co pamiętam to od tego są
> listy dyskusyjne, żeby ktoś, kto coś wie, podzielił się, jeśli mu się chce,
> swoimi wiadomościami z innymi BEZPŁATNIE.
I tak wlasnie poradzilem.

> Może się to ostatnio zmieniło ? Może na tej liście jest inaczej ? Jak tak,
> to ja dziękuję, postoję... albo załatwię to jakoś inaczej.
> P.S. Nie wiem, o jakie źródła Ci chodzi, ale jak już pytasz, to wzorowałem
> się trochę na poniższym pomyśle.
> Nic Ci on nie da, przecież taniej w supermarkecie, ale jak już się
> domagasz.... :
> http://www.elektroda.pl/inne/odstraszacz_pies.html
Ok.
Zycze pomyslnosci.
Rozumialem, ze dlatego pytasz na grupie medycyna, ze chcesz uruchomic
produkcje.
Bo inaczej bys pytal na grupie elektronika.

Bylo nie bylo, medycyna ma niewiele wspolnego z psami.

Moja obawa jest taka, ze urzadzenie to zamiast odstraszac, moze
przyciagac okoliczne pieski.
Dlatego warto zrobic testy z duza iloscia psow, np. w schronisku dla
zwierzat.

Jacek

12. Data: 2002-01-31 12:33:19

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak wrote:

> Krzysztofie, dopadł cię Ekspert, znany również jako Expierd. Ma on dla ciebie
> mnóstwo rad, wątpię czy zdołasz wszystkie wykorzystać ;-) więc może na wszelki
> wypadek załóż sobie filtr anty-expertowy. Oczywiście możesz też - tak jak ja to
> robię - wdawać się w dyskusje z Ekspertem, ale prawdopodobnie więcej na tym
> stracisz, niż zyskasz.

Ty Madralo idz sie lepiej wysikac, zanim znow zaczniesz spamowac liste.

EOF
kolejny raz ladujesz w mordpliku

Niech go wszyscy wsadza do morplika to w koncu skonczy nas spamowac.
Nikt mu nie bedzie odpowiadal i bedzie spokoj.

13. Data: 2002-01-31 13:55:17

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> kolejny raz ladujesz w mordpliku

Auć! Kolejny raz?! ;-)
Jakoś mało skuteczny ten plik. Przy okazji wyjaśnię ci, że nie znajdujesz się w moim
filtrze nie z uwagi na szacunek, jaki mam do twojej pisaniny, ale z uwagi na to, żeby
wypisywane przez ciebie głupoty nie narobiły komuś szkody.

A tak nie a propos, to nieładnie jest podawać pl.test jako zwrotny adres, a fe!

Leszek

bol wezla chlonnego
zespol p.c.o.
Haloperidol - co to za lek?