Hanka

1. Data: 2007-05-09 08:53:59

Temat: Hanka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz moje dziecko, Gdzie ono jest?

2. Data: 2007-05-09 08:56:56

Temat: Re: Hanka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:f1s28n$q9i$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Masz moje dziecko, Gdzie ono jest?

Chcę badań DNA!!! To jest moje dobre prawo!

3. Data: 2007-05-09 13:20:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 10:53, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Masz moje dziecko, Gdzie ono jest?

A co - już żadna płeć piękna nie chce z Tobą gadać, że aż takie
desperacje Cię ogarniają?

Hanka
:))

4. Data: 2007-05-09 13:24:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
s.com...
> [...]
> Masz moje dziecko, Gdzie ono jest?

A co - już żadna płeć piękna nie chce z Tobą gadać, że aż takie

Na co mi baba - tę mam w domu, a moje dziecko - o ile moje (DNA) musi znać
swojego ojca...

5. Data: 2007-05-09 13:35:36

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 15:24, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Na co mi baba - tę mam w domu, a moje dziecko - o ile moje (DNA) musi znać
> swojego ojca...

No to Ci od razu mówię - moje to nie Twoje :)
Szukaj dalej - powodzenia!

Hanka
:)

6. Data: 2007-05-09 13:38:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]

> swojego ojca...

No to Ci od razu mówię - moje to nie Twoje :)

Najpierw muszę Cię zobaczyć - nie jedna jest koo... Hanka.

7. Data: 2007-05-09 13:43:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 15:38, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Najpierw muszę Cię zobaczyć - nie jedna jest koo... Hanka.

Ale tylko jedna się odezwała ;)
Na moje foty jest już wyłączność - a jak mnie namierzysz w realu -
przyjeżdżaj :))

Hanka
;)

8. Data: 2007-05-09 13:46:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]

Ale tylko jedna się odezwała ;)
Na moje foty jest już wyłączność - a jak mnie namierzysz w realu -

Nie muszę osobiście.
Najwyżej powieszę wszystkie fotki jako terrorystki pochodzenia arabskiego...
W Usiech i Kanadolu. Też nie osobiście. I kilku osób związanych o wyglądzie
podpadającym. I zostanie erec - a tam też nie da się zniknąć. Chyba, że w
ziemi.

9. Data: 2007-05-09 13:51:13

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 15:46, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
(Hanka)

> [...]
> podpadającym. I zostanie erec - a tam też nie da się zniknąć. Chyba, że w

A takiego Ciebie - nawet półżartem - nie lubię.
Ale Ciebie to pewnie i tak nie obchodzi:)

Hanka
:)

10. Data: 2007-05-09 13:57:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
s.com...
> [...]
> ziemi.

A takiego Ciebie - nawet półżartem - nie lubię.
Ale Ciebie to pewnie i tak nie obchodzi:)

Widzisz, bo ja jestem na serio śmiertelnie poważny, gdy chodzi o moje
dzieci.

Naprawdę nie potrafisz...
SKY@home
FANTASY
...którzy jesteście w Niebie ;)
[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?