Hanka

11. Data: 2007-05-09 14:12:16

Temat: Re: Hanka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
news:1178718673.787949.163620@o5g2000hsb.googlegroup
s.com...
On 9 Maj, 15:46, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
(Hanka)

> Nie muszę osobiście.
> Najwyżej powieszę wszystkie fotki jako terrorystki pochodzenia
arabskiego...
> W Usiech i Kanadolu. Też nie osobiście. I kilku osób związanych o
wyglądzie
> podpadającym. I zostanie erec - a tam też nie da się zniknąć. Chyba, że w
> ziemi.

A takiego Ciebie - nawet półżartem - nie lubię.
Ale Ciebie to pewnie i tak nie obchodzi:)

Hanka

Chyba wiesz, co to eskalacja.
Chyba wiesz, co to czas do namysłu.
Chyba wiesz, że można było to załatwić w zeszłym roku.
Wtedy napisałem Tobie, że poczekam do porodu na próbki - aby nie zagrozić
swojemu czy też cudzemu dziecku.
Nikt by nie wiedział - zaczęły się ucieczki i napaści na mnie.
Jestem cierpliwy jak słoń.
Ale też grzechotka na moim ogonie coraz szybciej grzechocze, a gruczoły mi
pęcznieją...

12. Data: 2007-05-09 14:12:20

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 15:57, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> Hanka
>
> Widzisz, bo ja jestem na serio śmiertelnie poważny, gdy chodzi o moje

Szkoda, że post factum...

--
Pozdr.
Magda

13. Data: 2007-05-09 14:31:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
>
> Hanka
>
> Widzisz, bo ja jestem na serio śmiertelnie poważny, gdy chodzi o moje

Szkoda, że post factum...

Post factum miało być całkiem inne - miała być trzecią żoną...

14. Data: 2007-05-09 14:35:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Na moje foty jest już wyłączność

Nie od dziś wiadomo, że foty robi się po to by ich broń boże nikomu nie
pokazywać :)

Na post pozbóju zaprosił
P.D.

15. Data: 2007-05-09 14:37:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

Nie może cofnąć prawa już nabytego przeze mnie wcześniej.

16. Data: 2007-05-09 14:41:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
s.com...

A takiego Ciebie - nawet półżartem - nie lubię.
Ale Ciebie to pewnie i tak nie obchodzi:)

Jednak mnie nie znasz - preferuję rozmowę - po co wygłupy i moje
ostrzeżenia?

17. Data: 2007-05-09 14:48:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziemi.

A takiego Ciebie - nawet półżartem - nie lubię.
Ale Ciebie to pewnie i tak nie obchodzi:)

Obchodzi, jestem dużym chłopcem. Mogliśmy być razem - pełna abolicja,
Mario Magdaleno, albo przynajmniej przyjaciółmi, tak jak proponowałaś -
nawet wtedy, gdyby okazało się, że dziecko jest nie moje...

18. Data: 2007-05-09 15:03:54

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 16:12, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> Jestem cierpliwy jak słoń.
> Ale też grzechotka na moim ogonie coraz szybciej grzechocze, a gruczoły mi

Dobra - to nie jest śmieszne.
EOT

Naprawdę nie potrafisz...
SKY@home
FANTASY
...którzy jesteście w Niebie ;)
[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?