Hehehe

21. Data: 2006-09-13 07:07:27

Temat: Re: Hehehe
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ee1tj5$bs9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Niestety jak widac, ty nadal nie zamierzasz zaniechac praktykowania tych
> chuliganskich wyczynow, bowiem widocznie uwazasz, ze jestes bezkarny i
> swoimi
> chamskimi wypowiedziami usilujesz po prostu terroryzowac i cenzurowac
> wolnosc
> slowa w sieci.
> O ile mi wiadomo, jestes juz czlowiekiem doroslym, a nie gowniarzem ,ktory
> bezmyslnie spamuje grupy usenetowe.
> W zwiazku z powyzszym, informuje cie, ze w dniu dzisiejszym przekazalem
> niektore twoje posty pod nastepujacym adresem:

Nie ośmieszaj się.

22. Data: 2006-09-13 11:08:28

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> a écrit dans le message de news:
ee8amg$6sf$...@a...news.tpi.pl...

> Nie ośmieszaj się.

ono usiluje sie dowartosciowac ;)

Jurek

23. Data: 2006-09-13 13:32:54

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> ono usiluje sie dowartosciowac ;)
> Jurek

Biedny człowiek.

24. Data: 2006-09-13 13:45:41

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Biedny człowiek.

...no dobra, juz sie mna tak az bardzo nie przejmuj bo mi ta twoja
zyczliwoswz jeszcze zaszkodzi, tylko odpowiedz wreszcie
sensownie na pytanie ktore ci zadalem w nastepujaceym poscie:

Re: Rozważania nad żywieniem optymalnym.
Autor: Jeff j...@W...gazeta.pl
Data: 28-08-2006, 15:30:10

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> (Tekst z początku 2005r. Przytaczam szczególnie dla tych,
> którzy uważają, że coś ukrywam.)

..nie uwazaja, tylko wiedza na pewno ze klamiesz....

(ciach) pseudonaukowe rozwazania nawiedzonego dyletanta.

> Pozdrawiam Was serdecznie,
> jangr
> Na ŻO 5 lat minęło 1. lutego 2005.

...w bezczelny sposob twierdzisz, ze jestes na ZO 5 lat mimo, ze na tej
diecie nie jestes....napisz dlaczego ten fakt ukrywasz ...i nie ustosunkowales
sie do tego mojego postu:

glinki.com/?l=kobwwf

..wytlumacz tez grupowiczom, dlaczego naklaniasz swoja wlasna matke do
kontynuowania diety Kwasniewskiego, pomimo ze stosujac ta diete miala juz wylew?

..jak to jakos logicznie wyjasnisz to bedzie git:)

------
Jeff

25. Data: 2006-09-13 13:52:32

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> glinki.com/?l=kobwwf

...wklejam ci caly ten watek znajdujacy sie pod wyzej podanym linkiem, a na
ktory nie masz nadal ochoty odpowiedziec...hmm....Ciekawe dlaczego?

Re: Dieta wegetarianska a DO
Autor: Jeff j...@g...pl
Data: 26-08-2006, 04:42:59
+ pokaż cały nagłówek

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> pilnowales....

> Uparcie ukrywam te fakty ... człowieku ... czy potrafisz przeczytać SIEBIE?
> Ukrywam ... mataczę ... hehehe ... to niby skąd masz te informacje?
> Wykradłeś
> z mojego prywatnego sejfu??? Nie. Są przecież opublikowane.

..i po co ta arogancja i bufonada??

..a ja ci nie radze abys ty sam siebie czytal.... tylko popros o to kogos do
kogo masz zaufanie, aby ci wytlumaczyl te twoje mataczenia....

..a teraz ci wyjasnie dlaczego uwazam, ze krecisz:

...rzeczywiscie, informacje o tobie znalazlem w sieci, ale aby je znalezc
musialem poswiecic na to troche czasu, bowiem ty sam, odkad ja pisze na tej
grupie, ciagle pisales w taki sposob posty, ze kazda osoba nienastawiona
krytycznie do tej waszej diety, nigdy by cie nie podejrzewala o to, ze ty
takie powazne problemy jednak miales, kiedy stosowales dokladnie proporcie
B:T:W, uznane przez Kwasniewskiego za optymalne.

..teraz dlaczego uwazam ze mataczysz:

...ja tutaj podawalem (przyznam, ze troche celowo w prowokacyjnej formie)
przerozne informacje na temat szkodliwosci diet niskoweglowodanowych, a
szczegolnie diety Kwasniewskiego.

...a ty jak sie wowczas zachowywales:

ty, milczales.... i nie przyznales sie, ze ty rowniez borykales sie z
powaznymi problemami zdowotnymi kiedy stosowales sie dokladnie do tych
opty_zalecen...
.ba ...ty nawet twierdziles tutaj, iz tzw diete DO stosujesz nadal i czujesz
sie dobrze, natomiast twoja rodzina nie chce brac z ciebie przykladu i objada
sie owocami..itp.

..czyli po prostu klamales...

..a wiesz co ja bym zrobil w sytuacji kiedy to ja bym byl na twoim miejsu?

Ja napisalbym tak:

prosze panstwa, ja stosowalem diete optymalna przez tyla a tyle miesiecy
(nawiasem mowiac kilka postow o takim charakterze wtedy sie tu nawet pojawilo,
ale ci ludzie zamilkli kiedy zobaczyli co zaczela tu wyczyniac optykrystyna z
innymi opty),.... ale niestety zaczalem miec powazne problemy zdrowotne (tutaj
napisalbym jakie te problemy byly).

Probowalem wiec robic to i to, pytalem, prosilem o pomoc te a te osoby co mam
zrobic i doradzono mi to i to....w rezultacie w tej chwili moja dieta to juz
nie jest dieta optymalna, tylko np. dieta taka a taka...itp...

Ponadto faktem jest, ze wiele osob mialo i ma problemy z ta dieta ,
szczegpolnie kiedy ta diete duzej stosuje, dlatego wiele osob odzywia sie
np. niskoweglowodanowo a juz nie w/g zasad DO, albo calkowicie odchodzi od
tego typu diet ...

..i to byloby wlasciwe podejscie do sprawy czlowieka, ktory jest UCZCIWY,
POWAZNY i ODPOWIEDZIALNY....

natomiast to co ty tutaj wyczyniasz na grupie oraz wypisujesz pod artykulem
p. dr Bialkowskiej oraz na innych grupach interetowych, klamiac ze ty
stosujesz DO od szeregu lat, to mozna smialo i jednoznacznie nazwac
OSZUKIWANIEM ludzi....

..na dodatek, ty doskonale wiesz co wypisuja i co robia inni rzekomo
optymalni kuledzy i ty to ewidentnie popierasz, tyle ze trudno stwierdzic
dlaczego to robisz...

dla mnie niestety to nie jest specjalnie normalne zachowanie...sorry...

> Co, adwokat grupowicza?

...dlaczego nie napiszesz jaka diete stosujesz?... ja wiem, ze to nie jest na
pewno juz DO....wiec ??

> Na czyj użytek? Twój czy grupowicza, o którym wspominasz?
> Kiedyś próbowałem napisać nt temat dużo. Ale z Tobą nie da się
> dyskutować. Jakże mi przykro ...

..tak? ....ze mna nie da sie dyskutowac?.....juz zapomniales jak ci tutaj
proponowalem dyskusje i otworzylem nawet specjalny watek z twoja wypowiedzia
oraz prosilem cie abys taka dyskusje ze mna tutaj podjal?...

to ty wlasnie odrzuciles zaproszenie do dyskusji, poprzez zignorowanie tego
zalozonego przeze mnie watku, poniewaz twoj guru optykrtystyna jak zwykle
zaczela rozrobe na grupie, aby do takiej polemiki tutaj nie dopuscic...

...mam ci znalesc ten watek, czy sam sobie go poszukasz?

+++++++
Jeff

26. Data: 2006-09-14 05:57:17

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...wklejam ci caly ten watek znajdujacy sie pod wyzej podanym linkiem,
> a na
> ktory nie masz nadal ochoty odpowiedziec...hmm....Ciekawe dlaczego?

.......................................... ciach

Najpierw odpowiedz mi na poniższy post. Dlaczego wkoło Macieju
grzebiesz w ustawieniach poczty?
Cytuję go w całości:

> b...@g...com napisał(a):
> ..czy naprawde nie mozesz Andrzeju Cz. pisac na ta grupe pod tym samym
> nickiem...
> Jeff

Przeglądając na chybił - trafił korespondencję osobnika podającego się
jako Jeff, zauważyłem pewną różnorodność, jak niżej:

From: " Jeff" <j...@g...pl>
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " JJeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: "JEFF " <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jef_f" <o...@g...pl>
From: " jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>

Wyciągam z tego dwa wnioski.
Po pierwsze osobnik o nicku Jeff (Jef_f, JJeff, JEFF, jeff) stale
zmienia nicka.
Wynika to prawdopodobnie z ciągłych manipulacji dokonywanych
w przestrzeni internetowej, podawania się stale za kogo innego, a potem
wraca on do nicka i adresu na użytek grupy pl.misc.dieta, tj. wpisuje
na powrót Jeff, j...@g...pl, ale,
i drugi wniosek:
czyni to bardzo niedbale (mógłby przecież sobie zapisać, pod jakim nickiem
i adresem występował na tej grupie, żeby się nie demaskować).
Taka intensywna zmiana nicków i adresów może świadczyć o
intensywnej działalności na grupach dyskusyjnych oraz na
stronach internetowych, która może być niezgodna z prawem, przed czym
szanownych grupowiczów przestrzegam.
To jest oczywiście tylko moje podejrzenie. Może ono być nieuzasadnione,
a ciągłe manipulowanie przy ustawieniach poczty (co przecież
nie jest zabronione) może wynikać wyłącznie z dziwactwa tego osobnika.
Pozdrawiam,
jangr.

27. Data: 2006-09-14 10:56:21

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

(ciach brednie)

..juz kolejny raz nie odpowiedziales na pytanie dlaczego celowo oklamujesz
ludzi twierdzac publicznie, ze stoujesz diete optymalna (tzw DO od 5 lat)
i dobrze sie na niej czujesz, mimo ze tej diety tak naprawde NIE STOSUJESZ??

Cytuje to co napisales:
> Pozdrawiam Was serdecznie,
> jangr
> Na ŻO 5 lat minęło 1. lutego 2005.

..to jest grupa dyskusyjna o DIETACH, wiec badz uprzejmy wytlumaczyc dlaczego
swiadomie wprowadzasz ludzi w blad i tym samym narazasz ich zdrowie i zycie na
niebezpieczenstwo....szczegolnie jesli w ten klamliwy sposob informujesz o tej
pseudopotymalnej diecie dzieci, matki w ciazy,ludzi starych oraz chorych....

=====
Jeff

28. Data: 2006-09-14 11:09:50

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

No, dość tej zabawy, panie Jeff, JJeff, JEFF, Jef_f, albo jak jeszcze.

From: " Jeff" <j...@g...pl>
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " JJeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: "JEFF " <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jef_f" <o...@g...pl>
From: " jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>

Co to ma znaczyć?

29. Data: 2006-09-14 11:22:15

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> No, dość tej zabawy, panie Jeff, JJeff, JEFF, Jef_f, albo jak jeszcze.

> [...]

....no wlasnie.....co to ma znaczyc?.....wy Jangr zachowujecie sie jak
zlodziej zlapany za reke i probujecie sobie teraz odgysc wlasna reke?

..nie osmieszajcie sie, badzcie prawdziwym mezczyzna i wytlumacznie
grupowiczom, dlaczego w tak bezczelny i cyniczny sposob oszukujecie ludzi...

----
Jeff

30. Data: 2006-09-14 11:23:58

Temat: Re: Hehehe (errata)
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> .....no wlasnie.....co to ma znaczyc?.....wy Jangr zachowujecie sie jak
> zlodziej zlapany za reke i probujecie sobie teraz odgysc wlasna reke?
ludzi...

....maly blad: ODGRYZC ...oczywiscie

Dieta abs
Mam Pytanie?