Hejt to lewacki atrybut.

21. Data: 2019-01-21 20:13:52

Temat: Re: Hejt to lewacki atrybut.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Mi nie. Nie rozmawiam z niewidzialnymi przyjaciółmi.
> Tobie powiedział?

> LOL :)
> To już przestałaś być byłą nauczycielką?

Dawno temu.

> Znowu ponosi cię fantazja.

Tylko ciebie. Na temat mojego pustego życia po nauczycielstwie.

> Ale to nie ja modlę się naprzemiennie o rzeczy przeciwstawne, tylko ty :)

Niezrozumiały dla ciebie to nie to samo, co przeciwstawny.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

22. Data: 2019-01-21 20:55:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2019 o 08:57, XL pisze:

> [...]
> odbiera tę możliwość - z powodu chwiejności emocjonalnej człowiek jest w
> stanie modlić się naprzemiennie o rzeczy zupełnie przeciwstawne :->

ty masz normalnie osteopartitionbrain, kurwa, jak to po lacinie napisac

--
gazebo

23. Data: 2019-01-21 20:56:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2019 o 19:00, XL pisze:

> No tak - przecież Jesteś Bogiem.

przestancie, Ja jestem Bogiem

--
gazebo

24. Data: 2019-01-21 21:54:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> kurwa, jak to po lacinie napisac

Już napisałeś. W podwórkowej.

25. Data: 2019-01-21 22:00:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2019 o 20:54, XL pisze:

> Już napisałeś. W podwórkowej.

ty sie podworkowej pod woda uczylas, potrenuj z oddechem

--
gazebo

26. Data: 2019-01-21 22:12:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> przestancie, Ja jestem Bogiem

I Napoleonem!

27. Data: 2019-01-21 22:14:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> ty sie podworkowej pod woda uczylas, potrenuj z oddechem

W którym miejscu bierzesz oddech w ,,kurwa", trenerze?

28. Data: 2019-01-22 20:33:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2019 o 21:12, XL pisze:

> I Napoleonem!