Re: Henna: co sądzicie?

Data: 2004-10-21 20:53:18
Temat: Re: Henna: co sądzicie?
Od: "Ligeia" <e...@t...pl>

anja wrote:
> Co sądzicie o hennie na rzęsy i brwi? Czy coś widać? JAk to
> wyglada?

Musi być widać, bo inaczej by się tego nie robiło. ;-) Osobiście podoba mi
się henna tylko na rzęsach. Na brwiach uważam, że wygląda to sztucznie i
może postarzyć młodą osobę. Kiedyś widziałam piętnastolatkę z czarną henną
na brwiach, która wyglądała dosłownie na trzydzieści lat. Natomiast na
rzęsach to wygląda bardzo naturalnie i ciekawie. Chociaż polecałabym to
osobom z jasnymi rzęsami, bo u innych chyba nie ma sensu.

> Czy jest to dobre rozwiązanie dla oczu które są uczulone na
> prawie wszystkie tusze na świecie???
> pozdr
> Anja

Może nie być dobre, ale nie wiem na pewno. Tak tylko przypuszczam, skoro
wszystkie tusze powodują uczulenia.

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."