Re: Heteromatrix

From: "Fragile" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Heteromatrix
Date: Sun, 18 Oct 2009 14:12:46 +0200
<yky8fyu41ham$.iqk9109vapq7.dlg@40tude.net> <hbc489$qdu$1@news.onet.pl>
<3...@k...googlegroups.com>
<hbcie5$e2$1@news.onet.pl>
<7...@k...googlegroups.com>
<hbcn59$dh5$1@news.onet.pl>
<e...@k...googlegroups.com>
<hbcrib$ol9$1@news.onet.pl> <d...@4...net>
<hbdio7$kt5$1@news.onet.pl>

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hbdio7$kt5$1@news.onet.pl...

> Podejrzewam, że tu:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Szpital_im._dr._J._Babi
ńskiego_w_Łodzi

> Kilka razy czytałem, że sytuacja w tym szpitalu- jeśli chodzi o leki- jest
> tragiczna. Być może więc powrócili do elektrowstrząsów- a to mogło wywołać
> u globcia priapizm- ostatnio sprawia wrażenie silnie podnieconego. W jakiś
> sposób tłumaczy mi mi to też jego agresywne zachowanie na grupie- po
> zabiegu zamyka się w WC- i śle z telefonu te swoje agresywne teksty,
> odreagowując szok elektryczny. Kto wie- żarty żartami, ale wcale by mnie
> nie zdziwiło, gdyby to była prawda

Czym jest Twoj post, Chironie? Czym jest wiekszosc
Twoich postow skierowanych do Globa w tym watku?
Czym? Umiesz to nazwac?
Usiluje nadac Twoim wypowiedziom sens... Usiluje
dopatrzec sie motywow, pobudek, ktore Toba kieruja,
gdy piszesz w ten sposob... Zreszta nie pierwszy juz raz,
nie tylko w tym watku...

Czym jest Twoj post, Chironie? Aktem milosierdzia? Aktem
wspolczucia? Czy publiczna "chlosta"? Kpina? Oszczerstwem?
Niedyskrecja? Checia osmieszenia? Czemu ma sluzyc
wywlekanie niczym nie potwierdzonych intymnych spraw,
przytaczanie nieistniejacych dowodow? Chcesz zniszczyc,
zranic, zlikwidowac, pograzyc? Co czai sie gleboko pod na pozor
wygladzonymi, kulturalnymi slowami... chrzescijanina...?

Co czujesz?

Pozdrawiam,
Fragile