Re: Heteromatrix

From: "Chiron" <e...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Heteromatrix
Date: Sun, 18 Oct 2009 14:26:57 +0200
<yky8fyu41ham$.iqk9109vapq7.dlg@40tude.net> <hbc489$qdu$1@news.onet.pl>
<3...@k...googlegroups.com>
<hbcie5$e2$1@news.onet.pl>
<7...@k...googlegroups.com>
<hbcn59$dh5$1@news.onet.pl>
<e...@k...googlegroups.com>
<hbcrib$ol9$1@news.onet.pl> <d...@4...net>
<hbdio7$kt5$1@news.onet.pl> <hbf0sn$sds$11@atlantis.news.neostrada.pl>

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hbf0sn$sds$11@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

ńskiego_w_Łodzi

> [...]
> dopatrzec sie motywow, pobudek, ktore Toba kieruja,
> gdy piszesz w ten sposob... Zreszta nie pierwszy juz raz,
> nie tylko w tym watku...
>
> Czym jest Twoj post, Chironie? Aktem milosierdzia? Aktem
> wspolczucia? Czy publiczna "chlosta"? Kpina? Oszczerstwem?
> Niedyskrecja? Checia osmieszenia? Czemu ma sluzyc
> wywlekanie niczym nie potwierdzonych intymnych spraw,
> przytaczanie nieistniejacych dowodow? Chcesz zniszczyc,
> zranic, zlikwidowac, pograzyc? Co czai sie gleboko pod na pozor
> wygladzonymi, kulturalnymi slowami... chrzescijanina...?

Zapraszam Ciebie do przejrzenia wątku, w którym glob pisze:
"To nie jest nic nowego, każdy psycholog stwierdzi że homofobia na
przykład ma skład i pochodzenie ze źródeł kk, bo to on nakręca ogromną
masę ludzi aby w swoim stadzie uważali homo za chorych, masz dokładnie
homofobię jakiegoś tam świętego który w bibli pisze że nie było już
prawie mężczyzn"

Grzecznie_i_konsekwentnie prosiłem o podanie źródeł swoich "rewelacji"-
odpowiadał w katogoriach pure- nonsensu. Nie ubliżyłem mu, nie drwiłem
nawet- czekałem na logiczne, spójne twierdzenia. Zacytować Ci dalej jego
bluzgi i odpowiedzi, których sens można chyba tylko zrozumieć na gruncie
psychoanalizy, czy sobie znajdziesz? I czemuś w takiej (już nie pierwszej)
sytuacji jakoś nikt z obrońców globa nie interweniuje i nie karci go. Teraz
próbujesz pokazać- co tak naprawdę? Glob dostaje to, co zasiał sam. Nie
można go chronić przed konsekwencjami jego działań- bo będzie tylko gorzej.
A Ty właśnie chcesz to zrobić. Ja przyjąłem zasadę: nie dyskutuję z nim, a
jak mi się chce- traktuję go tak, jak w danym momencie na to zasługuje.
Jeśli stara się zachowywać poprawnie- to i ja siętak zachowuję w stosunku do
niego.
Co twoim zdaniem jest gorsze: listość- i to- w moim odczuciu- nieszczera,
okazywana mu, czy drwina z niego wtedy, kiedy swoim zachowaniem sam z siebie
derwi (przeczytaj IMHO chamskie zachowanie w dyskusji z IXI. Czy gdybym ja
tak pisałdo Ciebie- a potem ktoś by ze mnie sobie dworował- to weźmiesz mnie
w obronę?!)

serdecznie pozdrawiam

Chiron