Re: Heteromatrix

Data: 2009-10-30 22:48:47
Temat: Re: Heteromatrix
Od: "michal" <6...@g...pl>

Chiron wrote:

> Ja piszę tylko o tym. Od zawsze mam z tym problem, bo nie umiem tego,
> o czym myślę ubrać w eufemizmy. Jakoś sobie radzę. I ludzie ze mną
> też.
> No właśnie...to, co piszesz- nie piszesz wprost o tym, co czujesz,
> ale walisz w kogoś dość często. Tu robisz to (jak na swoje
> możliwości) w miarę spokojnie: ot, piszesz tylko, że z nikim nigdy
> się nie dogaduję. To Twój obraz mnie, który sobie tworzysz. Dobrym
> pytaniem jest: dlaczego tworzysz sobie fałszywe obrazy ludzi (nie
> mnie tylko to dotyczy)? Często obserwuję, jak wchodzisz w dyskusję-
> [...]

Nie da się ukryć, że w swoich postach odnosząc się do ludzi nie zgadzających
się z Tobą - robisz to w bardzo niedojrzały mentorski sposób. Taki masz po
prostu sztuczny, niedopracoawany i chaotyczny "styl".
Paulina pod tym względem jest o wiele bardziej dojrzała i ma do siebie
dystans jednak, który u Ciebie pojawia się rzadko lecz jest też
nieprzekonujący (udawany).
To moja ocena, tylko błagam(!), nie pytaj mnie, w których fragmentach
Twojego tekstu jest to czy tamto! :)

michał