Re: Hilding Janpol czy inny materac

From: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Hilding Janpol czy inny materac
Date: Fri, 09 Apr 2010 10:06:57 +0200

W dniu 2010-04-09 06:04, Kane pisze:

> Na Twoim miejscu bym zaryzykowal szzegolnie ze jak Elwood pisze -z
> reklamacja problemow nie bylo a i ja dobrze wspominam kontakt telefoniczny z
> Bazylem (czy tez pracownikiem) w sprawie dostawy itp.

Zdecydowanie. Moje złe doświadczenie dotyczy modelu Multipocket od
Bazyla. Nie wiem jak inne. ale z tego co widze to masa osób u niego kupuje.

> Natomiast te odksztalcanie: jesli to wada pochodzaca z pianki/sprezyn to
> prawdopodobnie bedzie wystepowac niezaleznie czy materac ma strefy czy nie
> ma - Elwood pisal o wzdluznym zapadnieciu a wiec przez pare stref - a nie w
> jednej poprzecznie (szerokosc materaca).

Tak, widocznie był to jakiś błąd konstrukcyjny sprężyn. albo dziadowska
pianka. Nie wiem. Natomiast promocja IKEA podoba mi sie ze względu na
długi, 90 dniowy czas wymiany. Faktycznie dopiero po jakiś dwóch
miesiącach wychodzą wady materaca. Dlatego polecałem tę możliwość.

> Nie zapomnij o stelazu pod materac, podobno te lepsze zwiekszaja komfort.
> Nie wiem - ja mam zwykly "nieuginaj?cy si?" z desek grubych 1,5-2cm
> ostruganych, na tym lezy taka podkladka pod materac i dopiero materac.

Zdecydowanie!! Polecam stelaż pod materac z giętych elastycznych desek.
Świetnie podpiera materac i zdecydowanie poprawia właściwości wkładu
materaca.
Polecam

--
-=Elwood=-