Re: Hipokryzja jest dobra na wszystko.

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hipokryzja jest dobra na wszystko.
Date: Fri, 28 May 2010 09:09:39 -0700 (PDT)

J-23 napisał(a):
> [...]
html

> [...]
> Chcialem jedynie zwrocic uwage ze o rekordzie mozna mowic w sytuacji
> kiedy rywalizacja jest na rownych zasadach.
> Czyli ilosc nielegalnych w polsce mozna powownywac jedynie do krajow
> gdzie tez jest nielegalna, i to jest uczciwa konkurencja.
> W krajach cywilizowanych aborcja jest legalna i liosc nielegalnych
> stanowi jedynie ulamek procenta ogolu.
>
> J-23 itede...
>
> PS. o jakim to stalinowskim kraju wspominasz? w Polsce w czasach tzw.
> stalinowskich aborcja byla nielegalna i prawo w ty zakresie
> restrykcyjne, zmienione bodaj po 1954r. czyli jakis czas po smierci
Zadławiłeś się czymś? Co z tego czy legalna, czy nielegalna, chodzi o
ilość aborcji, o matematykę, bo ilość aborcji jest ilością aborcji, a
nie legalnych czy nielegalnych, więc w polsce ta ilość jest dwukrotnie
większa niż w innych krajach, gdzie jest legalna. Masz paradoks, bo
powinno być odwrotnie, mamy schizofrenie rzeczywistości tak jak za
komuny, czyli produkty się kombinowało, a oficjalnie propaganda
mówiła, że mamy dużo produktów.