Hipokryzja jest dobra na wszystko.

11. Data: 2010-05-28 07:57:30

Temat: Re: Hipokryzja jest dobra na wszystko.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 09:02, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:d8b1636f-1af5-407b-b173-851e68741109@
m4g2000vbl.googlegroups.com...

v37g2000vbv.googlegroups.com...

.html

> Czyli po prostu rozwoj gospodarczy.

> Pewnie tak, ino Srodzie sie zdaje, ze skoro jest maly przyrost to wynika to
> z liczby aborcji.

Glupia to ona nie jest. P.Sroda zwrwca jedynie uwage na to ze samo
prawo nie wystarczy dla poprawienia wskaznikow demograficznych.
Przedstawia proste rozumowanie: tkie prawo juz w Polsce jest, a dzieci
rodzi sie malo. Gdyby nawet egzekucja tego prawa byla skuteczniejsza,
to i tak bedzie podziemie aborcyjne. Czyli ze zlagodzenie prawa
niczego w tym zakresie nie zmieni, bo czynnik determinujace zachowania
proaborcyjne u czesci kobiet pozostaje bez zmian.

J-23 itede...

12. Data: 2010-05-28 08:43:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...
> [...]
.html

> Czyli po prostu rozwoj gospodarczy.

> Pewnie tak, ino Srodzie sie zdaje, ze skoro jest maly przyrost to wynika

Glupca poznajemy po tym, ze zachowuje sie jak glupiec. Jesli ktos pisze, ze
maly przyrost naturalny w Polsce dowowdzi duzej liczby aborcji to glupio
puisze. Ergo - Sroda jest glupia.

13. Data: 2010-05-28 08:52:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"niezły pierdzielnik w głowie" :)

--
CB

14. Data: 2010-05-28 09:56:47

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:286c99c5-f598-496f-9dd8-d7d1e2e553ed@
> [...]
> maly przyrost naturalny w Polsce dowowdzi duzej liczby aborcji to glupio

duza ilosc aborcji dowodzi bezspornie jednego, ze ludzie pierd..la
sie, a niektorzy glupoty

15. Data: 2010-05-28 10:42:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...
> [...]
d12g2000vbr.googlegroups.com...

>duza ilosc aborcji dowodzi bezspornie jednego, ze ludzie pierd..la

W druga strone.

16. Data: 2010-05-28 11:02:16

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:625bc410-8e07-4861-95d5-7c01e950baaf@
q33g2000vbt.googlegroups.com...

d12g2000vbr.googlegroups.com...

> W druga strone.

zwiazek przyczynowo skutkowy jest taki jak, zaleznosc slodkosci
herbaty od kierunku mieszania lyzeczka
p.Sroda napisala ze glownie czynnik ekonomiczny ma wplyw na wzrost
demograficzny w Polsce

17. Data: 2010-05-28 11:14:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> [...]

>herbaty od kierunku mieszania lyzeczka
>p.Sroda napisala ze glownie czynnik ekonomiczny ma wplyw na wzrost

I dlatego "sprytnie" wyciales to co zacytowalem z jej wypocin?

18. Data: 2010-05-28 11:24:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):
> [...]
o_kobiet.html

tml

> To jakis idiota napisal. Jesli w jakims panstwie aborcja jest legalna,
> to sila rzeczy nielegalnych aborcji jest tam odpowiednio mniej. W
> wiekszosci panstw cywilizowanych prawo zezwala na aborcje. W Polsce
> nie. W zwiazku z tym w Polsce wieksza jest ilosc aborcji nielegalnych.
> Dodam jeszcze ze istnieje w Polsce tzw. "turystyka aborcyjna", i tu
> statystyki podaja wartosc circa kilka tys. rocznie. Gdzie tu
> hipokryzja? Moze autorowi chodzi o srodowiska polskich ginekologow?
>
> J-23 itede...

Oj widzę że myślenie wysiada, więc chodzi o to, że w tym stalinowskim
kraju ,przez dzieci stalina, aborcja będąc nielegalną przebija ilością
kraje gdzie jest legalna.

19. Data: 2010-05-28 15:23:31

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 13:24, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Oj widzę że myślenie wysiada, więc chodzi o to, że w tym stalinowskim
> kraju ,przez dzieci stalina, aborcja będąc nielegalną przebija ilością

I co z tago? Niech sie skrobia. Zapewniam o moim indyferentyzmie w tej
kwestii.
Chcialem jedynie zwrocic uwage ze o rekordzie mozna mowic w sytuacji
kiedy rywalizacja jest na rownych zasadach.
Czyli ilosc nielegalnych w polsce mozna powownywac jedynie do krajow
gdzie tez jest nielegalna, i to jest uczciwa konkurencja.
W krajach cywilizowanych aborcja jest legalna i liosc nielegalnych
stanowi jedynie ulamek procenta ogolu.

J-23 itede...

PS. o jakim to stalinowskim kraju wspominasz? w Polsce w czasach tzw.
stalinowskich aborcja byla nielegalna i prawo w ty zakresie
restrykcyjne, zmienione bodaj po 1954r. czyli jakis czas po smierci
batiuszki.

20. Data: 2010-05-28 16:09:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> [...]
> stalinowskich aborcja byla nielegalna i prawo w ty zakresie
> restrykcyjne, zmienione bodaj po 1954r. czyli jakis czas po smierci
Zadławiłeś się czymś? Co z tego czy legalna, czy nielegalna, chodzi o
ilość aborcji, o matematykę, bo ilość aborcji jest ilością aborcji, a
nie legalnych czy nielegalnych, więc w polsce ta ilość jest dwukrotnie
większa niż w innych krajach, gdzie jest legalna. Masz paradoks, bo
powinno być odwrotnie, mamy schizofrenie rzeczywistości tak jak za
komuny, czyli produkty się kombinowało, a oficjalnie propaganda
mówiła, że mamy dużo produktów.

A jak pan wie, już Locke ostrzegał przed katolikami, którzy są niebezpieczni dla suwerennego państwa, bo służą obcemu czyli Watykanowi.
Co google pokazują na postach nowego lepszego piotra?
Streszczenie
Zapodaj ktoś coś normalnego - ciekawego
Do CB: George Carlin - religia :) Opcje