Hitler nigdy nie umarł!

11. Data: 2012-05-03 21:04:02

Temat: Re: Hitler nigdy nie umarł!
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> To nie jest godzina na tezy !! To godzina na udowadnianie ! ;)
>
> D�bska

Zauważ że im bardziej swoje urojenia chce przemycić tym bardziej
uzasadnia je słówkiem obiektywizm.

12. Data: 2012-05-03 21:10:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis pisze:

> Zauważ że im bardziej swoje urojenia chce przemycić tym bardziej
> uzasadnia je słówkiem obiektywizm.

Stąd widać jak mały jest dystans między obiektywizmem a oczywistością :)

Dębska

13. Data: 2012-05-04 20:45:40

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jnufri$aul$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> Nie wiem właściwie, jaką tezę chcesz udowodnić. Mimo wszystko- tu masz w
> miarę obiektywne opracowanie:
>
> http://www.vaterland.pl/458,historia.html

Znaczy już nie masz po co stawiać pomników SS w Polsce, skoro
ktoś inny to wymyślił? ;>

Ale wiesz, że rozmowa była nie [tylko] o Waffen-SS, ale o SS
jako takiej? ;>

PF

14. Data: 2012-05-04 20:59:27

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> In article <jnufri$aul$1@node2.news.atman.pl>,
> i...@g...com says...

> Znaczy już nie masz po co stawiać pomników SS w Polsce, skoro
> ktoś inny to wymyślił? ;>
No wiesz- trudno mi dyskutować z takimi Twoimi wnioskami:-(

> Ale wiesz, że rozmowa była nie [tylko] o Waffen-SS, ale o SS
> jako takiej? ;>

Tyle, że postawiłeś tezę, że za mordy, okrucieństwa- odpowiadają ludzie,
którzy nie mieli nic wspólnego z frontem. I dałeś przykład SS. To nieprawda.
Sprawdź sobie takze liczebność wojsk SS, i porównaj z ilością oddziałów
przeznaczonych do zadań specjalnych (nie tylko ochrony KL, ale także fabryk,
portów, etc). Pomylenie i konsekwentne stawianie znaku równości pomiędzy SS
a Gestapo raczej pokazuje, że chyba korzystałeś z jakiegoś dziwnego źródła.
Możesz je wskazać?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

15. Data: 2012-05-04 21:29:00

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1fve$g93$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> [...]
> a Gestapo raczej pokazuje, że chyba korzystałeś z jakiegoś dziwnego źródła.

Ręce i członki opadają. Gestapo to nie SS? ;>

PF

16. Data: 2012-05-04 22:28:08

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> In article <jo1fve$g93$1@node2.news.atman.pl>,
> i...@g...com says...

> Ręce i członki opadają. Gestapo to nie SS? ;>

Ja tego nie znalazłem w wiki- definiowane są tam 2 zupełnie różne instytucje
o różnych przeznaczeniach. Masz jakieś źródło- wrzuć.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

17. Data: 2012-05-04 22:43:36

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1l5n$lou$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja tego nie znalazłem w wiki- definiowane są tam 2 zupełnie różne instytucje
> o różnych przeznaczeniach. Masz jakieś źródło- wrzuć.

Ty chyba głupi jesteś, albo tylko udajesz?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffel - IV departament.

PF

18. Data: 2012-05-04 22:54:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> In article <jo1l5n$lou$1@node2.news.atman.pl>,
> i...@g...com says...

> Ty chyba głupi jesteś, albo tylko udajesz?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffel - IV departament.

Ponawiam pytanie o IQ?
"RSHA wyróżniał się podwójnym podporządkowaniem, będąc jednocześnie jednym z
głównych urzędów Reichsfűhrung SS i departamentami Ministerstwa Spraw
Wewnętrznych. "

SS i Gestapo to 2 różne organizacje. Gestapo podlegało pod RSHA, które (jak
wyżej) miało podwójne przyporządkowanie. Jeszcze raz:
W 1944 roku (wcześniej trochę inaczej, ale to szczegóły) pod SS podlegało
RSHA, a z kolei pod RSHA podlegało Gestapo. SS z kolei podlegało Himmlerowi,
a Himmler Hitlerowi. Czyli- zgodnie z Twoją logiką: Hitler to Himmler, a
Himmler to Gestapo.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

19. Data: 2012-05-04 23:13:09

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1mn6$nc1$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...
> [...]
> głównych urzędów Reichsfűhrung SS i departamentami Ministerstwa Spraw

Podwójne podporządkowanie nie oznacza tego, że coś było i nie
było SS. Oznacza tylko tyle, że oprócz władzy zwierzchniej SS,
ktoś inny mógł wydawać im polecenia. Chociaż de facto
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych było tylko przykrywką i raczej
wątpię, żeby spróbowało wtrącać się w sprawy SS. Ale nie zmienia
to tego, że Gestapo było w strukturach SS, które to SS [a nie
samo Gestapo] podlegało teoretycznie MSW Niemiec.

A tak w ogóle, to przed chwilą nie mogłeś znaleźć na wiki
powiązania pomiędzy SS i Gestapo. Nagle odzyskałeś te parę
nauronów, które popłynęlo w niższe części ciała? ;>

PF

20. Data: 2012-05-04 23:19:02

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiązania pomiędzy SS i Gestapo. Nagle odzyskałeś te parę
> nauronów, które popłynęlo w niższe części ciała? ;>

Napisałes- IMO całkiem "od czapy", że SS to Gestapo. W wiki są opisane 2
różne organizacje, o różnej historii. To, że w pewnym okresie jedna była
podporządkowana drugiej- to fakt, jednak w żadnym stopniu nie oznacza to
tożsamości tych organizacji. O porównaniu ich nie było też w wiki. Gestapo
było podporządkowane SS (i nie tylko SS)- czyli- jak zauważyłeś- SS mogło
wydawać jej rozkazy. I to nie SS jako organizacja, bo tu nie było
przełożenia, tylko odpowiedni departament SS wydawał polecenia Gestapo (o
ile musiał- bo Gestapo prowadziło samodzielne zadania).

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Kryteria wyboru
Re: Auto Insurance Online