Hobby na stronie SamiSobie

11. Data: 2003-04-26 21:03:06

Temat: Re: Hobby na stronie SamiSobie
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M : pisze w news:157992400.20030426222157@poczta.onet.pl

> No co ty Przecież śpiworek i karimata to istny Holidey in albo inszy Ric
> Hotel :-) Piwnica bez spiworka to jest brak komfortu :) Oj wspomnienia

Tam nawet nie ma piwnicy. Jest co najwyżej balknik pod chmurką,
bo na ostatnim piętrze. :P

--
Pozdrowieństwa,
Scally

12. Data: 2003-04-27 00:08:03

Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwi@ napisala:

> Tak się domyślałam :-)

no to teraz masz mnie juz na karku :-)

> Nie da rady .... :-(
> Marty nie miałam przyjemności spotkać, choć widujemy się wirtualnie
> tu i ówdzie :-)
> Mawiają .... co się odwlecze to nie uciecze.

to ja mam taki chytry plan. Sylwi@, Ty zrob liste tych listowiczow, ktorych
chcesz poznac a ja Cie potem z nimi zapoznam. tylko najpierw sama ich
spotkam, bo na razie to ja ich tez na oczy nie widzialam :-)

pozdrawiam
szpak

--
,_ | szpak Marta Swiatkowska |
>' ) | gg:1837330 martasi[at]poczta.onet.pl |
( ( \ |---------------------------------------------------
-|
''|\ | "I'm not a complete idiot, some parts are missing!"|

13. Data: 2003-04-27 00:13:02

Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisala:

> Jakoś marnie to widzę. :( Jak dobrze pójdzie, to mieszkania
> maleńkie na 10. piętrze, winda, drzwi od windy - bariera nie do
> pokonania. :( Czy naprawdę takie drzwi _muszą_ koniecznie być
> takie ciężkie???

Salamanco... a wiesz juz w jakiej okolicy?

> No tak. Ale na komfort we Wrocku to Ty lepiej nie licz. Śpiworek
> i karimatka co najwyżej. :P

Sylwi@... no to jakby cosik, to zapraszam do siebie. moze sie nawet lozko
jakies znajdzie. no i zawsze mozesz przepytac Anicke na okolicznosc noclegu
u mnie. jesli przezyje :-)

pozdrawiam
szpak

14. Data: 2003-04-27 09:07:42

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

szpak pisze w news:b8f70f$14i$1@absinth.dialog.net.pl

> no to teraz masz mnie juz na karku :-)

Sylwia czy ja? Nie widziałam jeszcze tego mieszkania, ale skoro
jeden śpiworek się mieśc, to pewnie dwa. :-)

> to ja mam taki chytry plan. Sylwi@, Ty zrob liste tych listowiczow, ktorych
> chcesz poznac a ja Cie potem z nimi zapoznam. tylko najpierw sama ich
> spotkam, bo na razie to ja ich tez na oczy nie widzialam :-)

Nio, a Sylwia potem zapozna mnie (z nimi) i będzie cud miód i
pomarańcze. :-D

15. Data: 2003-04-27 09:09:55

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

szpak pisze w news:b8f79q$17r$1@absinth.dialog.net.pl

> Salamanco... a wiesz juz w jakiej okolicy?

Prawdopodobnie Nowy Dwór, ale pewności _jeszcze_ nie ma. Trzymaj
kciuki...

> Sylwi@... no to jakby cosik, to zapraszam do siebie. moze sie nawet lozko
> jakies znajdzie. no i zawsze mozesz przepytac Anicke na okolicznosc noclegu
> u mnie. jesli przezyje :-)

Marto, uważaj, Sylwia jest wymagająca, ona musi mieć szerokie
łóżko i towarzystwo w nim, bo w nocy się nie śpi. :PP I rano
pizzę musi mieć i kawkie. Prawda, Sylwia? :P

16. Data: 2003-04-27 12:47:57

Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisala:

> Prawdopodobnie Nowy Dwór, ale pewności _jeszcze_ nie ma. Trzymaj
> kciuki...

to praktycznie z mojej strony Wroclawia :-)
gdyby nie te kilka kilometrow moglabym Cie nazwac sasiadka hih

> Marto, uważaj, Sylwia jest wymagająca, ona musi mieć szerokie
> łóżko i towarzystwo w nim, bo w nocy się nie śpi. :PP I rano
> pizzę musi mieć i kawkie. Prawda, Sylwia? :P

hmmm....
z powyzszych moge zapewnic prawie wszystko...
lozko jest na 2 sztuki,
brak snu w nocy,
pizze (nawet nam ciepla przywioza),
kawusie a jakze!

klopoty moga byc z tym towarzystwem... ale mozemy nad tym popracowac...
tylko na mnie prosze nie liczyc :-)

pozdrawiam
szpak

17. Data: 2003-04-27 12:56:01

Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisala:

> Sylwia czy ja?

no Ty! :-)

> Nie widziałam jeszcze tego mieszkania, ale skoro
> jeden śpiworek się mieśc, to pewnie dwa. :-)

nie, nie!
zle sie zrozumialysmy :-)
ja nie chce sie do Ciebie wprowadzac. mam gdzie mieszkac :)

a tak powaznie mowiac: gdybys potrzebowala jakiejs pomocy we Wroclawiu, w
zwiazku z przeprowadzka lub cokolwiek innego, to odezwij sie do mnie na
priv'a. w sygn. masz mojego maila i gg. w miare mozliwosci postaram sie
pomoc. jesli nie konkretnie, to chocby pokazujac fajne restauracje w
okolicach rynku :-)
no, jednym slowem: gdybys potrzebowala czegos od flancowanej Wroclawianki,
to daj znac.

> Nio, a Sylwia potem zapozna mnie (z nimi) i będzie cud miód i
> pomarańcze. :-D

a jesli chcecie, to ja Was moge jeszcze z takimi moimi, o ktorych obie nie
macie pojecia, a Wy mnie z takimi swoimi.. i wtedy juz calkiem bedzie
ameryka, bo nie bedziemy mialy czasu na nic innego tylko bedziemy poznawac,
poznawac, kontaktowac sie, integrowac, bawic... jej! jak mi sie ta wizja
podoba! od razu zrobilo mi sie lepiej mimo wiszacego nade mna przymusu
szukania pracy zaraz po obronie, a to juz wkrotce...

pozdrawiam
szpak

18. Data: 2003-04-27 13:05:21

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

szpak pisze w news:b8gjha$5lo$1@absinth.dialog.net.pl

> to praktycznie z mojej strony Wroclawia :-)
> gdyby nie te kilka kilometrow moglabym Cie nazwac sasiadka hih

Wiesz, dla mnie we Wrocławiu to wszystko jest blisko. :-) Bo
tutaj wszędzie muszę jechać ponad godzinę. :-)
A w jakiej dzielnicy mieszkasz? Wrocław znam z mapy. :-)

> z powyzszych moge zapewnic prawie wszystko...
> lozko jest na 2 sztuki,
> brak snu w nocy,
> pizze (nawet nam ciepla przywioza),
> kawusie a jakze!

No popatrz, to ja też Ci się zwalę na głowę, zanim nie kupimy
łóżka do naszej łupinki. :PP

> klopoty moga byc z tym towarzystwem... ale mozemy nad tym popracowac...
> tylko na mnie prosze nie liczyc :-)

Nie? A ja właśnie miałam nadzieję, że na Ciebie. :-)

Mnie przeraża transport we Wrocławiu. :( Tutaj mam niezłe
prywatne autobusy, z dobrym zawieszeniem, amortyzujące wstrząsy...
a tam? Tramwaje albo autobusy-czerwoniaki i kocie łby. :(( ON we
Wrocławiu chyba nie ma łatwego życia, co? ;(

19. Data: 2003-04-27 13:16:34

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

szpak pisze w news:b8gk0d$6dc$1@absinth.dialog.net.pl

> nie, nie!
> zle sie zrozumialysmy :-)
> ja nie chce sie do Ciebie wprowadzac. mam gdzie mieszkac :)

No ja wiem, my z Sylwią o odwiedzinach rozmawiamy, spać gdzieś
trzeba. :-) Przewiduję co prawda szerokie łoże, ale będę mieć
mężczyznę w domu, który zapewne łoże zarekwiruje. :-) Zresztą
kupi je, _zanim_ się tam wyprowadzę... jeśli w ogóle, bo na razie
nic się nie układa. :(

> a tak powaznie mowiac: gdybys potrzebowala jakiejs pomocy we Wroclawiu, w
> zwiazku z przeprowadzka lub cokolwiek innego, to odezwij sie do mnie na
> priv'a.

Dzięki. :-*** Może się tak zdarzyć, że skorzystam, bo mój
mężczyzna zajęty jest formalnościami i nie bardzo ma możliwości
poszukiwania mebli przystosowanych tak do mieszkania, jak do mnie.
:(

BTW, jeśli znasz (lub ktokolwiek zna) jakieś namiary na
wrocławskie sklepy meblowe, w których mieliby cierpliwość, ew.
sprowadzaliby jakieś wybrane meble albo przerabiali dostępne
meble na miejscu, a to wszystko po nie wygórowanych cenach, to
byłoby genialnie... :-)

> jesli nie konkretnie, to chocby pokazujac fajne restauracje w
> okolicach rynku :-)

Fajnie z tymi restauracjami, ale najpierw potrzebujemy łóżka dla
wybrednej ON. :-))

> od razu zrobilo mi sie lepiej mimo wiszacego nade mna przymusu
> szukania pracy zaraz po obronie, a to juz wkrotce...

No popatrz, to tak samo jak ja... :-)
Planuję obronę na jesień, bo teraz na pewno się nie wyrobię. :(

20. Data: 2003-04-27 17:41:55

Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisala:

> [...]
> mężczyznę w domu, który zapewne łoże zarekwiruje. :-) Zresztą
> kupi je, _zanim_ się tam wyprowadzę... jeśli w ogóle, bo na razie

dopsz....
ja tez zartowalam :-)
w kazdym razie - zapraszam do siebie. z lozem i innymi takimi bajerami [na
razie w ofercie nie ma mezczyzn :-) ]

> [...]
> sprowadzaliby jakieś wybrane meble albo przerabiali dostępne
> meble na miejscu, a to wszystko po nie wygórowanych cenach, to

hmmm....
nie bardzo sie na tym wszystkim znam, ale zawsze moge sie troche postarac
:-)
meble kupowalam zwyczajne i do tego w sklepie, ktory wybrali moi rodzice,
wiec pojecie mam o tym blade. ale jesli porozmawiamy troszke i powiesz na
czym Ci szczegolnie zalezy (w miare dokladnie - jak dla osoby, ktora nie zna
problemu), to moge zrobic przebiezke po sklepach i przepytac sprzedawcow.
strasznie lubie sie nad nimi pastwic i zadawac trudne pytania - bawilo mnie
to przy urzadzaniu mieszkania :-)

> Fajnie z tymi restauracjami, ale najpierw potrzebujemy łóżka dla
> wybrednej ON. :-))

obawiam sie, ze w kwestii restauracji i innych takich pubow mam znacznie
wiecej do powiedzenia :-)
ale ja sie szybko ucze hihih

> No popatrz, to tak samo jak ja... :-)
> Planuję obronę na jesień, bo teraz na pewno się nie wyrobię. :(

a ja mam w zasadzie juz noz na gardle. 07 maja mam obrone brrrrr....
w zwiazku z powyzszym nie bardzo teraz mam czas po tych sklepach meblowych
latac, bo musze sie nauczyc tego, co w pracy napisalam :-)
ale potem... potem moge pomoc.

pozdrawiam
szpak

--