Re: Homeopatia to tylko efekt placebo...

Data: 2001-11-23 16:06:47
Temat: Re: Homeopatia to tylko efekt placebo...
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com>

WuTomek <w...@f...onet.pl> wrote:

>Pewno?ae siebie godna inkwizytora. A je?eli pewne osoby leczy, a
>innych nie (nie szkodz?c przy tym) ?

lek na ogol jedne grupy chorych leczy, a inne nie, madralo. oprocz
tego jest jeszcze dzialanie uboczne. dlatego jego dzialanie
terapeutyczne musi byc dokladnie badane przed dopuszczeniem do
szerszego stosowania.

> Nie warto go stosowaae jako
>wspomaganie ?

>No pewnie - to oczywiste. Ale wiesz co b?dzie jutro ?

zastanow sie troche zanim cos napiszesz.

> Zabronisz prób
>w imi? jedynej prawdy ?

niczego ci nie bede zabraniac. pakuj w siebie dowolne paskudztwo tylko
dlatego, ze byc moze w przyszlosci okaze sie, ze substancja leczy.

w przypadku homoepatii przynajmiej sobie nie zaszkodzisz

>Jak ju? gdzie? na tej grupie wcze?niej pisa?em
>- troszk? pokory.

jasne. wprawdzie nie wiadomo czy pomoze, ale napewno nie zaszkodzi
(moze tylko kieszeni). na takich jak ty ten interes sie opiera