Homoseksualizm zapisany w mózgu

101. Data: 2008-06-30 16:32:23

Temat: Re: Homoseksualizm zapisany w mózgu
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <e...@a...pl> napisał w wiadomości
news:g4aotg$ncv$1@news.onet.pl...
> Kiedy: Fri, 27 Jun 2008 11:48:45 +0200, kto: Ghost, co:

> to będzie jeszcze odważniejsze: wszyscy powołują się na coś tylko
> wtedy gdy im tak wygodnie, pojęcie wygody jest dość pojemne, by
> dotyczyło to także ludzi opłacanych za powoływanie się na coś.
> chętnie zapoznam się z ewentualnymi wyjątkami od tej reguły

Np. mi sie jeszcze nie zdarzylo by powolywac sie na nature.

102. Data: 2008-06-30 21:50:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:
> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie powiem bys mnie zmartwil - wszak to Twoj problem, ze masz tak
> slaby kontakt z rzeczywistoscia.

Możliwe, że nigdy nie zobaczysz, na co wlazłeś. Nawet nie sądziłem...

michał

103. Data: 2008-06-30 21:56:24

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Mon, 30 Jun 2008 18:32:23 +0200, kto: Ghost, co:

> Np. mi sie jeszcze nie zdarzylo by powolywac sie na nature.

możliwe, ale to nie jest sprzeczne z tą regułą

104. Data: 2008-07-01 09:45:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możliwe, że nigdy nie zobaczysz, na co wlazłeś. Nawet nie sądziłem...

Sugerujesz, ze podejmujac dyskuje z Toba wlazlem w gowno?

105. Data: 2008-07-01 09:46:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy: Mon, 30 Jun 2008 18:32:23 +0200, kto: Ghost, co:

> możliwe, ale to nie jest sprzeczne z tą regułą

Jest - kwantyfikator reguly obejmowal wszystkich, czyli mnie rowniez.

106. Data: 2008-07-01 09:58:07

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ghost<g...@e...pl>

> Użytkownik "Marek Krużel" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> Jest - kwantyfikator reguly obejmowal wszystkich, czyli mnie rowniez.

Nie jest. Źle odczytałeś regułę. Jej głębsza struktura brzmi:

"wszyscy[, którzy] powołują się na naturę[, powołują się na nią] tylko wtedy
gdy im tak wygodnie"

Może się nie zgadzasz?

Don Gav

107. Data: 2008-07-01 10:31:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nie jest. Źle odczytałeś regułę. Jej głębsza struktura brzmi:
>
> "wszyscy[, którzy] powołują się na naturę[, powołują się na nią] tylko

Nie zgadzam sie. Źle odczytałeś regułę. Jej głębsza struktura brzmi:

"wszyscy powołują się na naturę [, lecz] tylko wtedy gdy im tak wygodnie"

108. Data: 2008-07-01 11:02:40

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ghost<g...@e...pl>

> [...]
>
> Nie zgadzam sie. Źle odczytałeś regułę. Jej głębsza struktura brzmi:
>
> "wszyscy powołują się na naturę [, lecz] tylko wtedy gdy im tak

OK. Też możliwe :)

Don

109. Data: 2008-07-01 11:03:14

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora