Homoseksualizm zapisany w mózgu

31. Data: 2008-06-20 16:14:16

Temat: Re: Homoseksualizm zapisany w mózgu
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:g3eojt$90u$1@inews.gazeta.pl...

> Sądzę, że takie szacunki też mają jakieś podstawy.

Czyli lykasz co Ci podadza i nie interesujesz skad to wiedza.

> Mam zaufanie do nauki.

Tylko, ze ja podwazam naukowosc tych hipotez.

> A Ty jakie znasz metody na poparcie tez, które prezentujesz?

Przeciez to nie ja glosze teze o stalosci liczby homo.

32. Data: 2008-06-20 20:28:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Czyli lykasz co Ci podadza i nie interesujesz skad to wiedza.

Łykam to, co uważam za słuszne i zgodne z moimi przekonaniami.

> Tylko, ze ja podwazam naukowosc tych hipotez.

A ja nie.

> Przeciez to nie ja glosze teze o stalosci liczby homo.

Ani ja nie głoszę, że takiej stałości nie ma.

michał

33. Data: 2008-06-21 06:56:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łykam to, co uważam za słuszne i zgodne z moimi przekonaniami.

Eee, no to idziesz na calosc - informacja ze swiata nauki lykasz o ile sa
zgodne z Twoimi przekonaniami. Jaki jest Twoj poglad na fizyke kwantowa,
albo ogolna teorie wzglednosci?

> A ja nie.

Tak, wiem, bo sa zgodne z Twoim chciejstwem. A ja juz tak mam, ze nawet
informacje zgodne z obrazem swiata jaki mam w glowie, staram sie
weryfikowac - tu sie po prostu roznimy.

> Ani ja nie głoszę, że takiej stałości nie ma.

Aaaa, juz kapuje - zeby watpic w jakis fakt prasowy musisz miec dowody na
teze przeciwna. Milego zycia zatem.

34. Data: 2008-06-21 19:35:47

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Wed, 18 Jun 2008 22:30:40 +0200, kto: Ghost, co:

> Najbardziej podobaja mi sie argumenty, ze homo jest naturalne
> bo wystepuje w przyrodzie

wszyscy powołują się na naturę tylko wtedy gdy im tak wygodnie

35. Data: 2008-06-21 21:06:30

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 19:35:47 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Wed, 18 Jun 2008 22:30:40 +0200, kto: Ghost, co:

> wszyscy powołują się na naturę tylko wtedy gdy im tak wygodnie

Homo to wybryk natury, po prostu. Równie dobrze można się powoływać na
kanibalizm u zwierząt, zjawisko dość częste, aby usankcjonowac ludzki :-/

36. Data: 2008-06-22 10:15:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Eee, no to idziesz na calosc - informacja ze swiata nauki lykasz o
> ile sa zgodne z Twoimi przekonaniami. Jaki jest Twoj poglad na fizyke
> kwantowa, albo ogolna teorie wzglednosci?

Nie jestem przygotowany, panie profesorze.

> Tak, wiem, bo sa zgodne z Twoim chciejstwem. A ja juz tak mam, ze
> nawet informacje zgodne z obrazem swiata jaki mam w glowie, staram sie
> weryfikowac - tu sie po prostu roznimy.

Cała przyjemność w różnicach. Pozwolisz, że jak Twoje wypowiedzi wydadzą mi
się absurdalne, to napiszę, co o tym myślę. I jeśli potrafisz, to nie
zgaduj, jakimi przesłankami się kieruję. Trzymaj się deklaracji o Twoim
nawyku weryfikacji wszystkiego, będziesz bardziej wiarygodny. Dla mnie
oczywiście.

> Aaaa, juz kapuje - zeby watpic w jakis fakt prasowy musisz miec
> dowody na teze przeciwna. Milego zycia zatem.

Jak to, kapujesz? Bez weryfikacji?
Nie zauwayżłeś, że podważasz czyjeś zdanie, nie mając innych argumentów,
poza "a skąd o tym możesz wiedzieć?"
Odbiłem piłeczkę po to, żebyś to zauważył.
Dziękuję za życzenia, wezmę pod uwagę. :)

michał

37. Data: 2008-06-22 10:29:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Homo to wybryk natury, po prostu. Równie dobrze można się powoływać na
> kanibalizm u zwierząt, zjawisko dość częste, aby usankcjonowac ludzki
> :-/

Kanibalizm u zwierząt przypomina raczej nieakceptowanie odmienności
seksualnych. Brak takiej akceptacji wyłącza w mózgu zdolność do empatii. A
brak akceptacji jest wynikiem albo wybiórczego segmentowania żródeł wiedzy
na ten temat, albo wyparciem ze świadomości podejrzenia, że na linii
hetero -> homo jest się niebezpiecznie blisko tej prawej strony.
A najczęściej obie przyczyny uzupełniają się jednocześnie.

michał

38. Data: 2008-06-22 11:53:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homoseksualizm zniknął z rejestru chorób i stał się w konsekwencji
"normalną orientacją seksualną" dzięki głosowaniu naukowców.

Pytanie do cibie: jaki procent osób, które wzięły udział w tym głosowani
była przeciwna tej zmianie?

--
CB

39. Data: 2008-06-22 12:20:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Głosowanie to odbyło się w 1973 roku i dotyczyło zmiany kwalifikacji
homoseksulaizmu przez APA.
Przeciwnych zmianie było 42% naukowców.

Pomijając dowód: twoje stwierzenie jakobyś "wierzył nauce" w kwestii
"normalności" homoseksualizmu rozmija się z rzeczywistościa.
Różnica bowiem jest zasadnicza: nauka nie jest tego pewna w 100%,
zaś ty jesteś.

--
CB

40. Data: 2008-06-22 20:51:35

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Sat, 21 Jun 2008 23:06:30 +0200, kto: i...@g...pl, co:

> Homo to wybryk natury, po prostu. Równie dobrze można się powoływać
> na kanibalizm u zwierząt, zjawisko dość częste, aby usankcjonowac
> ludzki :-/

wyznajesz zasadę "wszystko jest zabronione prócz tego co dozwolone"?

Jeszcze raz!!!
grzebie się w starych zdjęciach
cel - leo. do ataku!
POLSKA _ HORWACJA