Re: Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.

Data: 2019-04-04 14:41:38
Temat: Re: Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Od: Kviat

W dniu 2019-04-04 o 14:03, XL pisze:
> [...]
wa-Islamskiego-spalili-biblioteke-uniwersytecka-w-Mo
sulu.html

palili-ksiazki-o-harrym-potterze-i-zmierzch-powolali
.html

> Ewidentnie. Uraz pozostał :-))

Jak klecha miał dać rozgrzeszenie, skoro do nich nie chodziłem?
Musiałbym na głowę upaść, żeby gadać z jakimś obcym facetem ubierającym
sukienki. I całe szczęście moi rodzice są normalni i wiedzieli, że o
niektórych sprawach dzieciom nie wolno rozmawiać ze śliniącym się obcym
facetem.

I kto tu ma uraz? Ciekawe dlaczego nadal na starość (przynajmniej xl, bo
bo wieku ilony nie znam, a z tego co pisze podejrzewam, że też młodość
ma już dawno za sobą) wszystko wam kojarzy się z waleniem konia...
pewnie często dostawaliście rozgrzeszenie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr