Re: Homosie w akcji

From: "bazyli4" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Homosie w akcji
Date: Fri, 31 Jul 2009 20:23:07 +0200
<h4t0fc$pog$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h4t0fa$jnc$1@news.onet.pl>
<4...@3...googlegroups.com>
<h4t4bi$4qb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<0...@n...googlegroups.com>

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:099b0a9d-fe60-4a71-9955-fc9a24d1b5a8@n11g2000yq
b.googlegroups.com...

> Naucz się w końcu , że te twoje fakty to brednie, zależy kto
> interpretuje=

Ja się nie pytam, baranico, o interpretacje... ja bazuję tylko i wyłącznie
na faktach. To Ty bez przerwy wszystko interpretujesz, jak Ci wygodniej. Co,
nie chce się zmierzyć z rzeczywistością? Walcz z przeciwnikiem i z tym, co
mówił i robił a nie z pomówieniami na temat. Że trudniej? Że trzeba się
wykazać gruntowną wiedzą? No to trzeba tę wiedzę mieć a niue powtarzać po
innych zasłyszane brednie... Widzisz, kiedyś próbowałem czytać Fakty i
Mity... i nigdy nie doczekałem się faktów... same mity... jak chcesz walczyć
z kapitalizmem, Kościołem, klerem, czymkolwiek, to z nimi walcz, a nie z
wyobrażeniami na ich temat, bo to niskie i niegodne, po prostu...jest taka
stara chińska przypowieść o złodzieju siekier... przestudiuj ją sobie
dokładnie, może Ci się przydać...

Poniższe Twoje wycinam, bo nie nadaje się do dyskusji, gdyż dotyczy innych
dziedzin i zagadnień, nie zaś tego co ktoś kiedyś na jakiś temat
powiedział... kwantyfikatorami się zajmij... i sięgnij po nieco nowszą
wiedzę, niż stary spór racjonaliztów z całą resztą...

Pzdr
Paweł