Re: Homosie w akcji

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Homosie w akcji
Date: Fri, 31 Jul 2009 11:44:49 -0700 (PDT)
<h4t0fc$pog$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h4t0fa$jnc$1@news.onet.pl>
<4...@3...googlegroups.com>
<h4t4bi$4qb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<0...@n...googlegroups.com>
<h4vddf$bp9$1@nemesis.news.neostrada.pl>

bazyli4 napisał(a):
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> [...]
> z kapitalizmem, Kościołem, klerem, czymkolwiek, to z nimi walcz, a nie z
> wyobrażeniami na ich temat, bo to niskie i niegodne, po prostu...jest taka
> stara chińska przypowieść o złodzieju siekier... przestudiuj ją sobie
> dokładnie, może Ci się przydać...
>

> Poniższe Twoje wycinam, bo nie nadaje się do dyskusji, gdyż dotyczy innych
> dziedzin i zagadnień, nie zaś tego co ktoś kiedyś na jakiś temat
> powiedział... kwantyfikatorami się zajmij... i sięgnij po nieco nowszą
> wiedzę, niż stary spór racjonaliztów z całą resztą...

Mówiłem, że jesteś wierzący w sensy które nie istnieją, a zapodałem
rodzenie się tej myśli żeby było prościej , teraz to jest już
niesamowicie rozwinięte.
Tak więc zależy kto interpretuje, więc co widzimy i co jest
powszechne: To , że psycholog który jest katolikiem zinterpretuje fakt
homo jako zboczenie. Z drugiej strony psychologowie ateiści
zinterpretują homo[ fakt] jako normę. Dlaczego się tak dzieje, bo
ślepe jagnięta nie widzą , że biorą udział własną osobą w badaniu
faktów. Teraz rozumiesz te stwierdzenia , dlaczego naukowcy są
oderwani od rzeczywistości i tak naprawdę stwarzają historię z
własnego zasrajdołka. To jest wyjaśnienie dlaczego na temat tych
samych faktów , wyciąga się różnorakie koncepcję. Tak więc to co ty
uznałeś po przeczytaniu za prawdę , ktoś inny zaneguje i poda inaczej.
Trzeba więc do tych prawd mieć dystans, bo możesz gromadząc wiedzę,
odkryć rzeczy która naprawdę do tego zbiliży. Na razie tylko mamy
ustalenia, ale nie prawdy.