Re: Homosie w akcji

From: "bazyli4" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Homosie w akcji
Date: Fri, 31 Jul 2009 23:58:59 +0200
<h4t0fc$pog$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h4t0fa$jnc$1@news.onet.pl>
<4...@3...googlegroups.com>
<h4t4bi$4qb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<0...@n...googlegroups.com>
<h4vddf$bp9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<e...@r...googlegroups.com>

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:e7731aa3-9b70-41e1-9989-e999f9486728@r2g2000yqm
.googlegroups.com...

> Mówiłem, że jesteś wierzący w sensy które nie istnieją, a zapodałem
> rodzenie się tej myśli żeby było prościej , teraz to jest już
> niesamowicie rozwinięte.

Zapomniałeś tylko, co ta myśl osiągnęła w wieku dojrzałym i na starość... a
tego... przykro mi niezmiernie... ale nie wiesz... a przecież podałem, gdzie
masz dobrze podane ;o)

> [...]
> ślepe jagnięta nie widzą , że biorą udział własną osobą w badaniu
> faktów. Teraz rozumiesz te stwierdzenia , dlaczego naukowcy są
> oderwani od rzeczywistości i tak naprawdę stwarzają historię z
> własnego zasrajdołka. To jest wyjaśnienie dlaczego na temat tych
> samych faktów , wyciąga się różnorakie koncepcję. Tak więc to co ty
> uznałeś po przeczytaniu za prawdę , ktoś inny zaneguje i poda inaczej.
> Trzeba więc do tych prawd mieć dystans, bo możesz gromadząc wiedzę,
> odkryć rzeczy która naprawdę do tego zbiliży. Na razie tylko mamy

To co piszesz zachodzi tylko w tym wypadku, gdy fakt miesza się z jego
interpretacją i bada go na różnych płaszczyznach, porównując potem wyniki
tych analiz międzypłaszczyznowo, co jest niedopuszczalne ... cała reszta
nadal nie na temat... no trudno :/

Pzdr
Pawel