Re: Hortensje

Data: 2015-12-27 22:22:24
Temat: Re: Hortensje
Od: l...@g...com

W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 21:32:21 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> https://www.google.pl/search?q=+zabity+w+biurze+pose
lskim+pis&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=fUqAVtuJMYH
zsAGSr5u4DQ
> --
>
> XL
> O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie
> zostanie należycie wyjaśniona!
> Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

Nie mogę znaleźć wspólnego mianownika w temacie:hortensje - Smoleńsk - biuro PIS
Piernik z wiatrakiem może ma coś wspólnego,ale wypadki i zabójstwa, z hortensjami?
Może lepiej doczepić do innych roślin,jak tuje,bergenie,rojniki,
chryzantemy,łatwiej będzie o ponure skojarzenia,jeśli o to chodzi.