I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?

31. Data: 2008-01-17 21:12:24

Temat: Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?
Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl>

> O Bluzgaczu!
> I myślę sobie, że to Twój wielki błąd :>

Czemu zakładasz, że o nim zapomniałem ?
Może znajduje się w którejś z wymienionych grup ?
I czemu wielki błąd ?
Ja już ich w życiu popełniłem tyle, że żaden kolejny nie
może być już wielki.

32. Data: 2008-01-17 21:29:23

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan"

> Czemu zakładasz, że o nim zapomniałem ?
> Może znajduje się w którejś z wymienionych grup ?

Dobrze się zastanów zanim wyjawisz w której ... :)

> I czemu wielki błąd ?
> Ja już ich w życiu popełniłem tyle, że żaden kolejny nie
> może być już wielki.

Zakładając że człowiek uczy się na błędach - pewnie masz ogromne
doświadczenie,
ale człowiek to istota omylna - nigdy nie wiesz co może Cię jeszcze w życiu
spotkać.

Pozdrawiam
Vicky

33. Data: 2008-01-17 21:35:58

Od: Nagash <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2008 19:48:47 +0100, Tor_pan napisał(a):

> Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl>

[........]
> [...]
> Zakładam, że grupa pl.sci.psychologia jest miejscem omawiania
> zagadnień profilaktyki i patologii psychiatrii i psychologii.
> Obecność jakiegokolwiek dewota jest tu wiec zdecydowanie
> nie na miejscu.
> W tym celu należy powołać do życia grupy:
> alt.pl.sekta-katolicka i alt.pl.dewotyzm.
> Na zakończenie dodam... psychozy charakteryzują się tym, że nigdy
> żaden chory nie zdawał sobie sprawy ze swojego stanu.
> Nawet ten kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.
> Znasz już moje poglądy. Może jedno zdanie o Twoich ?

Dałeś się ponieść prowokacji. Skoro napisałeś kilka słów w części "na
zakończenie" o psychozie to sądzę, że i u siebie dokonujesz bacznych
obserwacji a nie wyłącznie u innych (religijnych skrzywieńców najpierw).
Załóżmy na chwilę, że ta ryzykowna hipoteza ma jakieś uzasadnienie to
ciekawe jest, że prostą prowokację trolla połknąłeś zupełnie tak jakby Ci
ona bardzo odpowiadała.

Kończąc dodam, że tutaj jakbyś dobrze poszukał to może znajdziesz Elvisa i
Napoleona. Ale to i tak nic w prównaniu z paroma innymi grupami :)

> --------
> W wywody lekarzy wierzą jedynie ludzie chorzy na ciele.
> W wywody kapłanów chorzy na umyśle.
> Tor_pan 01.2008 r.

Nagash

P.S. Nie podnoś sobie ciśnienia pobytem na newsach. Kawa jest trochę
bezpieczniejsza. Szkoda życia (tego prawdziwego, nie urojonego).

34. Data: 2008-01-17 21:38:42

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan" napisał:

> Jak zignoruję to co nam zostanie ?
> Grupa usługowa dla miasta "odholowująca" bezpańskie psy
> do schroniska ?

Schronisko :]

> Ten wiejski wikary transwestyta to tylko hipoteza.
> Zbyt mało danych...ale spróbuj sam zgadnąć.

Czyli to ja :D

--
Pozdrawiam - Aicha (dozwolona od lat 18)

35. Data: 2008-01-17 22:11:20

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Kończąc dodam, że tutaj jakbyś dobrze poszukał to może znajdziesz Elvisa i
> Napoleona. Ale to i tak nic w prównaniu z paroma innymi grupami :)

Ja nigdy nikomu (nawet mojej żonie) nie twierdziłem, że jestem normalny.
Bowiem normalny to z punktu widzenia psychiatry też chory.
Nie ma ludzi normalnych !
Są tylko stany psychiczne mieszczące się w pewnych przedziałach tolerancji
(społecznej i psychiatrycznej).
Zupełnie wiec nie wiem z czego właściwie się cieszysz ?
Różnica między nami jest bowiem taka, ze ja zdaję sobie sprawę
w jakim przedziale "normalności" się znajduję...a Ty nie !
Elvisa i Napoleona ?
To już wyłapali wszystkich Jezusów i Matki Boże ?
---------------------------
> P.S. Nie podnoś sobie ciśnienia pobytem na newsach. Kawa jest trochę
> bezpieczniejsza. Szkoda życia (tego prawdziwego, nie urojonego).

Słusznie. Lubię gorące kakao i rogaliki z dżemem.
Kawę zostawiam prawdziwym intelektualistom.

36. Data: 2008-01-17 22:23:01

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dobrze się zastanów zanim wyjawisz w której ... :)

Nie widzę potrzeby wyjawiać, on mnie bowiem o nic nie pyta.
A wyjawianie czegoś o nim osobie postronnej jest nieetyczne.
I wcale nie musi być trafne.
--------------------------------

> Zakładając że człowiek uczy się na błędach - pewnie masz ogromne
> doświadczenie,

Zależy jak rozumiesz słowo doświadczenie ?
Człowiek doświadczony to najczęściej głupiec, który nie był
w stanie podjąć prawidłowych decyzji.
A życie uczy, że głupcy bez względu na ilość popełnionych błędów
nigdy niczego nie są w stanie się nauczyć.
Pozdrawiam:
Jerzy J.

37. Data: 2008-01-17 22:28:57

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 21:51, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

h.googlegroups.com...

> Znacznie gorzej niz Ty z trollami i pojebami.

Pogaduszki z 'trollami' i o 'trollach' to Twoja specjalnosc, chyba juz
o tym wspominalam...

> Poza tym nie jestem antyklerykalem,

A kto mowi, ze jestes??

> tylko potrafie zdroworozsadkowo spojrzec
> na wiare katolicka i KK.
> Daleko mi do skrajnosci, ktora przejawia np. niedojebany scierwojad
> pansravista, ktoremu znowu pladruja kompa hehehe!
> Nie jestem zacietrzewiona i zacofana pizda, jak np. niektore tutejsze trolle
> z Polski C.

Mylisz sie nieco. Przejrzyj sobie swoje posty, a moze w koncu
zauwazysz swoje zacietrzewienie...

Fragile

38. Data: 2008-01-17 22:53:57

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan"

> Nie widzę potrzeby wyjawiać, on mnie bowiem o nic nie pyta.
> A wyjawianie czegoś o nim osobie postronnej jest nieetyczne.
> I wcale nie musi być trafne.

No właśnie - dlatego skoro sam naprowadzałeś mnie wcześniej, że jednak
zakwalifikowałeś go do jakieś grupy przez siebie wymienionej, to chyba
Bluzgacz się nie obrazi jeśli zapytam do której?

> Zależy jak rozumiesz słowo doświadczenie ?

Dla mnie człowiek doświadczony to taki, który potrafi wyciągać wnioski z
błędów które popełnił,
a to z kolei pozwala mu w przyszłości podejmować właściwe decyzje.

> Człowiek doświadczony to najczęściej głupiec, który nie był
> w stanie podjąć prawidłowych decyzji.
> A życie uczy, że głupcy bez względu na ilość popełnionych błędów
> nigdy niczego nie są w stanie się nauczyć.

Tak się właśnie oceniasz?

Pozdrawiam
Vicky

p.s.
Interesujesz się zagadnieniami związanymi ze schizofrenią?

39. Data: 2008-01-17 23:26:59

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie - dlatego skoro sam naprowadzałeś mnie wcześniej, że jednak
> zakwalifikowałeś go do jakieś grupy przez siebie wymienionej, to chyba
> Bluzgacz się nie obrazi jeśli zapytam do której?

Powiem tak ...macie zadziwiająco dużo wspólnych cech.
Od sposobu myślenia po pisanie. A u Ciebie wyczuwalny jest nawet
dualizm osobowościowy.
Nie jestem więc zdziwiony Twoim zainteresowaniem Bluzgaczem.
-------------------------------------

> Dla mnie człowiek doświadczony to taki, który potrafi wyciągać wnioski z
> błędów które popełnił,
> a to z kolei pozwala mu w przyszłości podejmować właściwe decyzje.

> Tak się właśnie oceniasz?

Dużą sztuką jest z czyjejś wypowiedzi wywnioskować tylko tyle
ile sam napisał, a nie co byśmy chcieli w niej odkryć.
Więc sam się domyśl czy jest to moja ocena mnie samego,
czy Twoja mnie ?

> Interesujesz się zagadnieniami związanymi ze schizofrenią?

Tak.
Ze szczególnym uwzględnieniem typów symptomologicznych
w schizofreniach paranoidalnych.

Ps. Dlaczego skoro podpisujesz się Vicky kojarzysz mi się z
płcią brzydką ? Zadziwiające...jestem typem schizoidalnym ?

40. Data: 2008-01-18 06:33:23

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan"

> Powiem tak ...macie zadziwiająco dużo wspólnych cech.
> Od sposobu myślenia po pisanie. A u Ciebie wyczuwalny jest nawet
> dualizm osobowościowy.
> Nie jestem więc zdziwiony Twoim zainteresowaniem Bluzgaczem.

Zaciekawiasz mnie coraz bardziej ... może wymień te cechy?
...że nie wspomnę już o sposobie myślenia czy zainteresowaniach.
Tylko konkretne a nie takie, które ma większość naszej populacji.

> Dużą sztuką jest z czyjejś wypowiedzi wywnioskować tylko tyle
> ile sam napisał, a nie co byśmy chcieli w niej odkryć.
> Więc sam się domyśl czy jest to moja ocena mnie samego,
> czy Twoja mnie ?

Zadałam Ci tylko pytanie, które wynikało z Twojego wcześniejszego postu o
błędach życiowych.
Teraz już wiem że to Twoja ocena siebie samego.
Uważasz że czytasz komuś w myślach?
WIesz ile z pisanych słów można wyodrębnić (odkryć) potencjalnych dróg
dalszej dyskusji?
Może Ty jesteś na tyle zakręcony że to robisz - pewnie stąd biorą się Twoje
jak to wcześniej napisałeś nietrafne opinie na czyjś temat.

> Ps. Dlaczego skoro podpisujesz się Vicky kojarzysz mi się z
> płcią brzydką ? Zadziwiające...jestem typem schizoidalnym ?

Tak powiedział psycholog?

Pozdrawiam
Vicky

joseph