Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi I gr. inw. telepraca - obnizenie pensji z powodu kryzysu gospodarczego - pytanie Re: I gr. inw. telepraca - obnizenie pensji z powodu kryzysu gospodarczego - pytanie

Re: I gr. inw. telepraca - obnizenie pensji z powodu kryzysu gospodarczego - pytanie

Data: 2008-12-04 10:57:05
Temat: Re: I gr. inw. telepraca - obnizenie pensji z powodu kryzysu gospodarczego - pytanie
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

Dnia 2008-12-04 10:57, użytkowniczka/użytkownik Eldorado napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:gh85r7$4e4$1@news.onet.pl...
>
> Nie mam żadnej roszczeniowej postawy... w umowie był punkt na temat
> ekwiwalentu, a obecnie wbrew umowie pracodawca zabrał kwotę ekwiwalentu
> powołując się na "kryzys gospodarczy"
> Łukasz

Skoro jest - to:
- pogadaj z pracodawcą, dlaczego jednostronnie łamie warunki umowy
- renegocjuj umowę
- w ostateczności skieruj sprawę do sądu pracy

Jeżeli nie ma (sprawdź dokładnie umowę o pracę, regulamin etc), i powołujesz się na
literę prawa to:
- wyszukaj ustawy i odpowiedniego artykułu (nie wiem, na co się powołujesz pisząc:
"zgodnie z literą prawa dot. telepracy")
- z tymi przepisami pogadaj z pracodawcą co i jak
- renegocjuj umowę
- w ostateczności skieruj sprawę do sądu pracy

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)