Re: I po raz trzeci

Data: 2015-11-04 16:23:27
Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:563a1ea2$0$22835$65785112@news.neostrada.pl...

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Norma.

Nie dbasz o czytelnośc przekazu? O co chodzi z tym "omo"?

> Uhm, swe gusta mają i miliardy much,
> więc smacznego - nie odmawiaj sobie kup.

Super argument.

> No, wszak młodzi z roku na rok coraz mądrzejsi.
> http://demotywatory.pl//uploads/201302/1361453327_2b
kmvp_600.jpg

Widzisz - zmiany w status quo wprowadzają młodzi ludzie.
Potem stare pryki już są zasiedziałe, wolą spokój, wolą nie mącić.
Tylko młodzi studenci mogą coś zrobić i popchnąć świat do przodu.
Zauważ kto mącił z Solidarnością. Kto mącił na placu TienanMen.
Kto mącił ostatnio w krajach Arabskich. Nowe idzie też z religią.
To tylko kwestia czasu gdy stare pokolenia będą ustępować
młodym - już dziś normą jest że nie spędza się czasu w kościele
każdego dnia, jak za czasów naszych babc i mam. Kościoły
już pustoszeją, nie ma "powołań" na księży ani zakonnice.
Ten stan będzie się mocno pogłębiał w przyszłości.
Ludzie mądrzeją - nie ma odwrotu od świeckości.

> To ma być groźba? :-D

Poczułeś się zagrożony? Bo moje intencje były inne.