Re: I po raz trzeci

Data: 2015-11-04 16:28:02
Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:n1d6ek$j0c$2@news.icm.edu.pl...

> Czyli nie udało mu się naprawdę wyzwolić...

Krzywda wyrządzona dziecku zostawia blizny na umyśle.
A strach przed diabłem, ogniem piekielnym i wszechobecnym
grzechem działa niesamowidzie silnie na psychikę dzieci.

> A jeszcze śmieszniejsze są dyskusje na temat wiary
> utrzymywane w takim (Dawkinsowskim) tonie.

Cóż, Dawkins ma retorykę bardzo agresywną - zgoda.
Są tacy co uważają że więcej much przyciągnąłby miodem
niż octem. Ale właśnie dlatego że ateiści nie działają
w jednej, zwartej korporacji, nie mają wspólnego "planu"
akcji zawładnięciem dusz to każdy dzieli się ze swiatem
tym co umie. Dawkins, Sam Haris, i jeszcze kilku innych,
to frakcja ateistów "walczących" z religią, z manipulacjami
umysłem jakie religie uprawiają i wpływem tej manipulacji
na dzieci. Myślę że jako matka mogłabyś też być agresywna
gdybyś zobaczyła w tej manipulacji krzywdę dla swoich dzieci.
Ale być może masz trudności w zobaczeniu tej krzywdy.

> Nie żartuj.

Emotikonka dałem nie bez powodu :-)
Troszku chciałem rozluzować nastrój - uśmiechnij się.
Take it easy.