I po raz trzeci

271. Data: 2015-11-08 23:14:56

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-08 o 22:54, glob pisze:
> Właśnie dlatego rozmowa "z kimś takim" jest potrzebna.
> Dopóki "ten ktoś" rozmawia, nie pali ludzi i książek na stosach.
> Trzeba się zacząć bać, gdy kończy się dyskusja ze "straumatyzowanym
> idiotą ulegającym złudzeniom", a brak argumentów to dzwonek ostrzegawczy.
>
> Co wy chore buraki robicie na psychologii,

Przestałeś ogarniać komu i na co odpisujesz.
Naucz się cytować, to nie będziesz miał takich problemów.

> szkodliwość religii katolickiej na psychikę człowieka
> i o tym mówi Pszemol,

Umknęło ci, że w tym aspekcie się z nim zgadzam. A precyzyjniej pisząc:
każdej religii.

> co każdy wmiarę wykształcony człowiek rozumie, bo te fakty już znane od kilku
stuleci. Pokazujecie tylko debilizm, w postaci tego że wam nadal się wydaje że picie
denaturatu nie jest szkodliwe czy palenie papiersów, bo jakby wieś kształcenie
pomineło i tu zarzucacie Pszemolowi że jest nietolerancyjny że głosi że denaturat
szkodzi.

Z kontekstu wcześniejszych twoich postów wynika (choć mogę się mylić, bo
trudno się czyta to co piszesz), że się zgadzasz z Pszemolem, a mi
zarzucasz debilizm bo się zgadzam z Pszemolem...
Jesteś tak chory z nienawiści, że aż twoja paranoja robi postępy...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

272. Data: 2015-11-08 23:47:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

zarzucasz debilizm bo się zgadzam z Pszemolem...
Jesteś tak chory z nienawiści, że aż twoja paranoja robi postępy...

Pojebie to co wyżej napisałeś świadczy o czymś przeciwnym, co ty dr. Jakyl i Hayd i
jeden nie wie co drugi pisze?

273. Data: 2015-11-08 23:51:13

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-08 o 23:03, FEniks pisze:

> Nie rozmawiamy tu o polityce i o władzy. Rozmawiamy o osobistych
> wyborach człowieka dotyczących wyłącznie jego osobistego życia.
> To właśnie chęć narzucania wszystkim innym tego jedynego "lepszego i
> mądrzejszego" spojrzenia na świat rodzi hitlerów i kim dzongów.

Zgadzam się z tym w 100%.

Moim zdaniem tu chodzi o "akacenty". Ateiści nie chcą narzucać swojego
światopoglądu. Próbują się bronić przed narzucaniem "lepszego i
mądrzejszego".

Mi osobiście wiara w boga (bogów) nie przeszkadza.
Religia (każda) narzucająca swoje wartości innym siłą (również
polityczną) owszem.
Uważam, że to narzucanie jest właśnie spowodowane chęcią (m.in.)
zdobycia władzy (w szerokim znaczeniu, czyli również pieniędzy) stąd
taki, a nie inny przykład Korei Płn.
Watykan dopiero od pewnego czasu nie jest już aż tak dobrym przykładem.

Problem w tym, że te "osobiste wybory człowieka dotyczące wyłącznie jego
osobistego życia" nie są takie osobiste w kontekście np. wprowadzenia
nauczania religii do szkół, czy wysyłania prokuratora do człowieka,
który w (osobistym?) gabinecie zdejmuje symbol religijny ze ściany. Albo
wręcz przeciwnie, wieszanie symboli religijnych (w nocy) w miejscu
publicznym - skoro to miejsce publiczne, to już na pewno nie osobiste.

Pozdrawiam
Piotr

274. Data: 2015-11-08 23:52:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks

> [...]

To właśnie chęć narzucania wszystkim innym tego jedynego "lepszego i
mądrzejszego" spojrzenia na świat rodzi hitlerów i kim dzongów.

Twoja obłuda wprost z Korei rodzi tyranów bo on krytykuje i słusznie religie,
wykazując jej szkodliwość, twierdzisz że partii nie wolno krytykować, dzięki takim
jak ty trwała i trwa ten syf ze średniowiecza, bo wy krytykę odbieracie jak atak na
najświętszego wujcia Stalincia.

275. Data: 2015-11-09 00:01:18

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-08 o 23:47, glob pisze:
> Pojebie to co wyżej napisałeś świadczy o czymś przeciwnym,

Nie wiem co tam sobie uroiłeś i nie chcę wiedzieć. Najwyraźniej masz
problem nie tylko z pisaniem, ale również z czytaniem.
Przykro mi, że twoja dysleksja obejmuje nie tylko pisanie.

Nie wiem czy to jest uleczalne ale (tym razem szczerze) powrotu do
zdrowia życzę.
Piotr

276. Data: 2015-11-09 00:03:18

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-08 o 23:51, Kviat pisze:

> Moim zdaniem tu chodzi o "akacenty".

"akcenty"... miało być...
(bo się ktoś jeszcze literówki przyczepi ;))

Pozdrawiam
Piotr

277. Data: 2015-11-09 00:14:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

Przykro mi, że twoja dysleksja obejmuje nie tylko pisanie.

Nie wiem czy to jest uleczalne ale (tym razem szczerze) powrotu do

To sobie przeczytaj jeszcze raz co zacytowałem, bo napisałeś że Pszemol to inkwizytor
ateistyczny. Gdy Inkwizycje to on krytykuje i masz obłudny taniec Feniksa, że krytyka
na wujcia Stalincia to narzucanie komuś zdania.

278. Data: 2015-11-09 00:37:30

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-09 o 00:14, glob pisze:

> To sobie przeczytaj jeszcze raz co zacytowałem, bo napisałeś że Pszemol to
inkwizytor ateistyczny.

Naprawdę? Tak napisałem?
Jestem zdziwiony, że tak napisałem.
A jeszcze bardziej tym, że to przeczytałeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

279. Data: 2015-11-09 01:01:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

Naprawdę? Tak napisałem?
Jestem zdziwiony, że tak napisałem.
A jeszcze bardziej tym, że to przeczytałeś.
- pokaż cytowany tekst -

Jak widać sam nie wiesz co piszesz, a jeśli chodzi o oddawna wiadomą
szkodliwość........

Termin "Paranoia Catholica" do psychiatrii wprowadził już w 1818 roku wybitny
psychiatra Johann Christian Heinroth (1773-1843), co na język polski było tłumaczone
jako "obłęd katolickości". Johann Christian Heinroth wyróżniał zasadniczo cztery
rodzaje obłędu, paranoi, w tym paranoję katolicką, obłęd katolickości jako ogólne
pomieszanie emocjonalne, kognitywne i wolitywne. Odchyły, aberracje, zaburzenia, tak
emocji, wglądu jak i woli to paranoia catholica w rozpoznaniu i lecznictwie
psychiatrycznym obecna już przynajmniej od 1818 roku, chociaż są wskazówki, że
zagadnienie niektórzy uczeni badali już dużo wcześniej aczkolwiek terror inkwizycyjny
nie pozwalał na publikowanie prac naukowych o odchyłach i zaburzeniach psychicznych
jakie pojawiają się na gruncie wyznawania religii katolickiej i ideologii jej
podobnych.
Wmawianie sobie poczucia winy na mszach, ubóstwa, prostactwa prostaczków, niemocy
wobec sił wyższych oraz sprowadzanie erotyzmu jedynie do kopulatywnego rozmnażania to
niewątpliwie w katolictwie czynniki wywołujące i umożliwiające powstanie paranoi.
Filozofowie i medycy Grecji uważali sprowadzanie sztuki erotycznej do czynności
prokreacyjnych jako chorobliwy objaw degeneracji charakteru ludzkiej istoty.

280. Data: 2015-11-09 05:53:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-11-08 12:19, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

> Niestety.

a ktore slowo ci sie niespodobalo?
moze nie konflikt... moze dysproporcja?

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."