Re: I po raz trzeci

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 8 Nov 2015 14:52:23 -0800 (PST)
<1an7gc3xs8flo$.sly3n1zzevci.dlg@40tude.net> <n1439v$sko$1@dont-email.me>
<xo0y8jxpz7fa.urwr4u6xq5vt$.dlg@40tude.net> <n160a2$pnc$1@dont-email.me>
<563687fa$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <n16gjv$fa1$1@dont-email.me>
<n1ce8b$hc5$2@news.icm.edu.pl> <n1cqbq$sqs$1@dont-email.me>
<n1d6ek$j0c$2@news.icm.edu.pl> <n1d81p$grr$1@dont-email.me>
<n1dutb$hfe$1@news.icm.edu.pl> <n1egg7$7kc$1@dont-email.me>
<n1eug4$prj$1@news.icm.edu.pl> <n1fjj8$hf5$1@dont-email.me>
<n1gj1v$uh9$1@news.icm.edu.pl> <n1h200$8g8$1@dont-email.me>
<n1icul$tk7$1@news.icm.edu.pl> <n1ieqn$cjm$1@dont-email.me>
<n1ja9b$f9v$1@news.icm.edu.pl> <n1jcrv$bmq$1@dont-email.me>
<n1jfo5$6rg$1@news.icm.edu.pl> <n1jhie$pls$1@dont-email.me>
<n1kfma$bnj$1@news.icm.edu.pl> <n1kkt4$imc$1@dont-email.me>
<n1lm9o$f3a$1@news.icm.edu.pl> <n1mjd9$8d9$1@dont-email.me>
<n1oa07$a9c$2@news.icm.edu.pl>
<563fbee3$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
<n1ogqo$rkq$1@news.icm.edu.pl>
Subject: Re: I po raz trzeci
From: glob <r...@g...com>

FEniks
W dniu 2015-11-08 o 22:30, Kviat pisze:

> W teorii - masz rację. Tak powinno być. Historia uczy, że tak nie jest.

> A co proponujesz w zamian?
> Siedzieć, milczeć i czekać na rozwój wydarzeń?Strzelać od razu?
>
> "Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili."

> Czasem, gdy brakuje drugiej strony barykady, tacy ludzie jak Hitler
> dochodzą do władzy. Są sytuacje, gdy nie wolno rozmowy odpuszczać.
>
> Właśnie dlatego rozmowa "z kimś takim" jest potrzebna.
> Dopóki "ten ktoś" rozmawia, nie pali ludzi i książek na stosach.
> Trzeba się zacząć bać, gdy kończy się dyskusja ze "straumatyzowanym
> [...]

Nie rozmawiamy tu o polityce i o władzy. Rozmawiamy o osobistych
wyborach człowieka dotyczących wyłącznie jego osobistego życia.
To właśnie chęć narzucania wszystkim innym tego jedynego "lepszego i
mądrzejszego" spojrzenia na świat rodzi hitlerów i kim dzongów.

Twoja obłuda wprost z Korei rodzi tyranów bo on krytykuje i słusznie religie,
wykazując jej szkodliwość, twierdzisz że partii nie wolno krytykować, dzięki takim
jak ty trwała i trwa ten syf ze średniowiecza, bo wy krytykę odbieracie jak atak na
najświętszego wujcia Stalincia.