Re: I po raz trzeci

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 8 Nov 2015 14:47:47 -0800 (PST)
<xo0y8jxpz7fa.urwr4u6xq5vt$.dlg@40tude.net> <n160a2$pnc$1@dont-email.me>
<563687fa$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <n16gjv$fa1$1@dont-email.me>
<n1ce8b$hc5$2@news.icm.edu.pl> <n1cqbq$sqs$1@dont-email.me>
<n1d6ek$j0c$2@news.icm.edu.pl> <n1d81p$grr$1@dont-email.me>
<n1dutb$hfe$1@news.icm.edu.pl> <n1egg7$7kc$1@dont-email.me>
<n1eug4$prj$1@news.icm.edu.pl> <n1fjj8$hf5$1@dont-email.me>
<n1gj1v$uh9$1@news.icm.edu.pl> <n1h200$8g8$1@dont-email.me>
<n1icul$tk7$1@news.icm.edu.pl> <n1ieqn$cjm$1@dont-email.me>
<n1ja9b$f9v$1@news.icm.edu.pl> <n1jcrv$bmq$1@dont-email.me>
<n1jfo5$6rg$1@news.icm.edu.pl> <n1jhie$pls$1@dont-email.me>
<n1kfma$bnj$1@news.icm.edu.pl> <n1kkt4$imc$1@dont-email.me>
<n1lm9o$f3a$1@news.icm.edu.pl> <n1mjd9$8d9$1@dont-email.me>
<n1oa07$a9c$2@news.icm.edu.pl>
<563fbee3$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<563fc95e$0$22825$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: I po raz trzeci
From: glob <r...@g...com>

Kviat
W dniu 2015-11-08 o 22:54, glob pisze:
> Właśnie dlatego rozmowa "z kimś takim" jest potrzebna.
> Dopóki "ten ktoś" rozmawia, nie pali ludzi i książek na stosach.
> Trzeba się zacząć bać, gdy kończy się dyskusja ze "straumatyzowanym
> idiotą ulegającym złudzeniom", a brak argumentów to dzwonek ostrzegawczy.
>
> Co wy chore buraki robicie na psychologii,

Przestałeś ogarniać komu i na co odpisujesz.
Naucz się cytować, to nie będziesz miał takich problemów.

> szkodliwość religii katolickiej na psychikę człowieka
> i o tym mówi Pszemol,

Umknęło ci, że w tym aspekcie się z nim zgadzam. A precyzyjniej pisząc:
każdej religii.

> co każdy wmiarę wykształcony człowiek rozumie, bo te fakty już znane od kilku
stuleci. Pokazujecie tylko debilizm, w postaci tego że wam nadal się wydaje że picie
denaturatu nie jest szkodliwe czy palenie papiersów, bo jakby wieś kształcenie
pomineło i tu zarzucacie Pszemolowi że jest nietolerancyjny że głosi że denaturat
szkodzi.

Z kontekstu wcześniejszych twoich postów wynika (choć mogę się mylić, bo
trudno się czyta to co piszesz), że się zgadzasz z Pszemolem, a mi
zarzucasz debilizm bo się zgadzam z Pszemolem...
Jesteś tak chory z nienawiści, że aż twoja paranoja robi postępy...

Pojebie to co wyżej napisałeś świadczy o czymś przeciwnym, co ty dr. Jakyl i Hayd i
jeden nie wie co drugi pisze?