I po świętach panie CB

391. Data: 2011-05-04 18:12:33

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ArturGórniak" <a...@a...pl.eu.org> wrote in message
news:1td898-ck4.ln1@argo.pl.eu.org...

> tak po prawdzie to kłamstwo to celowe działanie wykonywane
> by konkretna osoba/grupa niepoprawnie zrozumiała pewne informacje.

tak po prawdzie klamstwo ma jedna definicje. Jesli sie chce ja
interpretacowac
to wtedy interpretuje sie roznie rozne teksty. Jak teraz. To raczej bym
przypisala
specyfice konkretnej grupy.

i.

392. Data: 2011-05-04 18:43:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 May 2011 19:17:34 +0200, Chiron napisał(a):

> Demokracja jest stara jak świat- i nic nie wskazuje na to, żeby
> gdziekolwiek się sprawdziła- w przeciwieństwie np do republiki czy
> królestwa. Każda demokracja skończy tak, jak musi: ochlokracją, czyli
> triumfem wszelkich hien nad rządzonymi przez nie osłami.

Howgh!
:-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

393. Data: 2011-05-04 19:43:26

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message news:ips09o$1jn2$1@news.mm.pl...
> Skoro nigdy nie publikował falszywych faktów/danych, to dlaczego
> zmieniał niektóre z nich w ostatniej chwili w najnowszej książce?
>
> Kłamstwo to również stawianie wniosków nieuprawnionych w świetle
> zgromadzonej wiedzy.
> Gross to robi z pasją i permanentnie.

http://www.polityka.pl/historia/1512268,1,zlote-zniw
a---ile-faktow-ile-interpretacji.read

> Dlatego też w środowisku naukowym uchodzi za fantastę,
> pseudo-naukowca i pajaca.

ktorym srodowisku? podaj jakies konkrety. Naukowcow z Pis??

> I dlatego też swoje publikacje kieruje do ciemnego ludu złożonego
> m.in. z Iwonek.

dobrze ze choc sa jasnieoswieceni antysemici.

i.

394. Data: 2011-05-04 19:52:11

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
a---ile-faktow-ile-interpretacji.read

> ktorym srodowisku? podaj jakies konkrety. Naukowcow z Pis??

> dobrze ze choc sa jasnieoswieceni antysemici.

Pójdziesz do nieba, jestem spokojny :-)
Ewangelia wg św. Mateusza (Mt 5)

--

Chiron

395. Data: 2011-05-04 20:02:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opinie historyków nt Grossa.
Czyżbyś ich nie znała?
W takim razie o czym ty tu w ogóle rozmawiasz?

Gross uprawia komercyjnie historyczną beletrystykę
pseudo-faktograficzną.
W świecie nauki słynie z tego, że uchodzi za postać bardzo
kontrowersyjną najoględniej mówiąc.

Ty zaś uprawiasz mniemanologię - podobnie jak twój wyzuty
z przyzwoitości pseudo-historyk prof. Gross - podawaną
w randze "faktów", lub podajesz nieprawdziwe wnioski
odnośnie rzetelności komercyjnych publikacji Grossa.

Komercja i rzetelna faktografia - to może się zmieścić tylko
w takich pustych makówkach jak np twoja.
Bez urazy, offfkorzzzz.

--
CB

396. Data: 2011-05-04 20:34:08

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message news:ipsbh3$233h$1@news.mm.pl...
> Opinie historyków nt Grossa.
> Czyżbyś ich nie znała?

ty znasz opinie wszystkich?

> W takim razie o czym ty tu w ogóle rozmawiasz?

podaj konkrety.

> Gross uprawia komercyjnie historyczną beletrystykę
> pseudo-faktograficzną.
> W świecie nauki słynie z tego, że uchodzi za postać bardzo
> kontrowersyjną najoględniej mówiąc.

napisal ksiazke, a nie pozycje naukowa.

> Ty zaś uprawiasz mniemanologię - podobnie jak twój wyzuty
> z przyzwoitości pseudo-historyk prof. Gross - podawaną
> w randze "faktów", lub podajesz nieprawdziwe wnioski
> odnośnie rzetelności komercyjnych publikacji Grossa.

ty uprawiasz natomiast wymsylamipiszeco wymyslilem.

> Komercja i rzetelna faktografia - to może się zmieścić tylko
> w takich pustych makówkach jak np twoja.
> Bez urazy, offfkorzzzz.

twoja makowka nie rozroznia rodzajow publikacji.
bez urazy offfkorzzz,
i.

397. Data: 2011-05-04 20:34:30

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com> wrote in message

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

a---ile-faktow-ile-interpretacji.read

> Pójdziesz do nieba, jestem spokojny :-)
> Ewangelia wg św. Mateusza (Mt 5)

nie ma nieba.

i.

398. Data: 2011-05-04 20:53:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam m.in. opinie dotyczące tych, o których opowiadam.

Poczekam na twoje konkrety.
BTW niedawno krytykowałaś i wyzywałaś kogoś, kto próbował
pogrywać tak jak ty teraz.

To teraz ja cię za to samo wyzwę: musk ci jusz kompletnie
wyjebało?

;)

BTW2 jeśli ktoś uprawia nawet komerchę historyczną, lecz opartą
tylko na faktach bez kompromisów wobec rzetelności tak jak byłaś
łaskawa stwierdzić odnośnie Grossa, to tym samym przede wszystkim
A) pozostaje na gruncie nauki, oraz B) wydaje publikacje naukowe.

To niestety działa w obie strony, więc...
Jeśli książki Grossa to makulatura z punktu widzenia rzetelności
naukowej przeznaczona m.in. dla rozwiniętych inaczej Iwonek,
to trudno im zarzucić nie rozmijanie się z faktami.

Zaskakujące IMHO że wydajesz się częściowo to rozumieć, nawet
za cenę niespójności formułowanych sądów, jak muszę się domyślać
powtarzanych bezmyślnie, choć z przekonaniem za innymi.

Ale nie martw się, na pewno masz jakieś inne zalety... poza głową. ;)

--
CB

399. Data: 2011-05-04 20:53:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 May 2011 21:50:42 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ma się tę charyzmę 3-)

...skoro jedynym sposobem na odcięcie się od mojego oddziaływania jest
"nieczytanie" - cóś jak koło narysowane świenconom kredom 3-)))

400. Data: 2011-05-04 21:16:12

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message news:ipsegm$m9i$1@news.mm.pl...
> Znam m.in. opinie dotyczące tych, o których opowiadam.

to podaj konkrety.

> Poczekam na twoje konkrety.

jakie? ja nie spotkalam sie z tymi opiniami, wiec prosze grzecznie
o przyblizenie mi opinii srodowiska naukowego.

> BTW niedawno krytykowałaś i wyzywałaś kogoś, kto próbował
> pogrywać tak jak ty teraz.

to co nie masz juz nic do zaprezentowania oprocz krzyczenia, ze srodowisko
naukowe "cos tam"??
btw podalam konkrety.

> To teraz ja cię za to samo wyzwę: musk ci jusz kompletnie
> wyjebało?
>
> ;)

piszsobiecotamtwojedwieszarekomorkiwywmysla.

> [...]
> za cenę niespójności formułowanych sądów, jak muszę się domyślać
> powtarzanych bezmyślnie, choć z przekonaniem za innymi.

czytales link ktory podalam?

> Ale nie martw się, na pewno masz jakieś inne zalety... poza głową. ;)

nie marwtie sie. Twoje opinie sa mi blizsze zalecie dalekiej od glowy.

i.

> --
> CB
>

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ