I po świętach panie CB

401. Data: 2011-05-04 21:51:38

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ipsd8n$4tl$1@inews.gazeta.pl...

> "Chiron" <e...@p...com> wrote in message

a---ile-faktow-ile-interpretacji.read

> nie ma nieba.

No a forsa- mamona chociaż jest?
:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

402. Data: 2011-05-04 21:56:36

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

a---ile-faktow-ile-interpretacji.read

> No a forsa- mamona chociaż jest?
> :-)

ksiedza pytaj.

i.

403. Data: 2011-05-04 22:10:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

a---ile-faktow-ile-interpretacji.read

> ksiedza pytaj.

Trochę Ci się pozajączkowało. Księdza mogę zapytać o niebo. ty- twierdzisz
że go nie ma, więc niczego więcej o nim mi nie powiesz. Może chociaz
powiesz, czy wierzysz w mamonę?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

404. Data: 2011-05-04 22:14:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Trochę Ci się pozajączkowało. Księdza mogę zapytać o niebo. ty- twierdzisz
> że go nie ma, więc niczego więcej o nim mi nie powiesz. Może chociaz

nie zrozumiales......kto jak kto ale ksieza dobrze wiedza co to kasa. Ich
pytaj i nie
udawaj naiwniaka. Chyba, ze nie udajesz...

i.

405. Data: 2011-05-04 22:20:28

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-maj-11 w ramce <news:ipqs3a$50a$1@news.onet.pl> pędzel zażółcony
zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:1c53zh2bb98n3$.dlg@trenerowa.karma...

> A niech będzie SLD. Nie da rady ?

Byłoby mi niewątpliwie trudno dopatrywać się dobrych stron u recydywisty,
który nigdy nie wystąpił o rozgrzeszenie. Może byłoby łatwiej mówić o
konkretnych postaciach, choć i tu popaść można w niezłą kałabanię.
Raczej nie da rady.

406. Data: 2011-05-04 22:31:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie? ja nie spotkalam sie z tymi opiniami, wiec prosze grzecznie
> o przyblizenie mi opinii srodowiska naukowego.

Skoro się nie spotkałaś z opiniami historyków nt "dzieł" komercyjnych
prof. Grossa, to na jakiej podstawie twierdzisz, że prof. Gross nie kłamie
w tych swoich de facto pseudo-historycznych konfabulacjach?
Czujesz się ekspertem w zakresie historii może?
Widze w tobie samorodny talent do zupełnie czegoś innego (nie na "h"
jak "halucynacje"... choć do tego też, lecz na "p" jak "pipipi").

> btw podalam konkrety.

Podaj mi najpierw swoje "źródła".
Musk ci kompletnie wyjebało?

Podaj mi opinie ekspertów w zakresie historii o komercyjnych
publikacjach Grossa zbieżne z twoimi opiniami.
Jeśli to zrobisz, to wtedy poproś mnie o to samo.
Jak mam ci przybliżyć to co sama niedawno komuś tłumaczyłaś.
Idiotko. :)

> czytales link ktory podalam?

Linków nie czytam, w przeciwieństwie do ciebie.

Czy czytałem coś co zlinkowałaś?
A podawałaś jakiś link?

Czytałem twoje mniemanologiczne stwierdzenia nt rewizjonistycznej
literatury Grossa.
I do nich się odniosłem.
Chcesz zmienić temat?

> ... Twoje opinie sa mi blizsze zalecie dalekiej od glowy.

W to akurat nie wątpię, ani nie wątpiłem choćby przez chwilę.
Głowy chyba najczęściej w ogóle nie używasz, o ile dobrze zauważyłem...
więc na precedens _u ciebie_ w tym zakresie w zasadzie to nie liczyłem.

--
CB

407. Data: 2011-05-04 22:34:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytaj i nie
> udawaj naiwniaka. Chyba, ze nie udajesz...

Ani nie jestem- anie nie udaję. To wyjaśnij mi, proszę- o co chodzi z ta
forsą: dlaczego niby akurat księża (którzy księża? Konkretnie?) mają dobrze
to wiedzieć? No i w końcu- czy Ty, Iwon(k)a - wierzysz w mamonę?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

408. Data: 2011-05-04 22:42:54

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> forsą: dlaczego niby akurat księża (którzy księża? Konkretnie?) mają
> dobrze to wiedzieć? No i w końcu- czy Ty, Iwon(k)a - wierzysz w mamonę?

Chironku nie dam sie wciagnac w glupie przepychanki z toba. Pogadaj sobie
z ixelka, od tylu.

i.

409. Data: 2011-05-04 22:48:13

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message news:ipsk89$t1a$1@news.mm.pl...
> [...]
> prof. Grossa, to na jakiej podstawie twierdzisz, że prof. Gross nie kłamie
> w tych swoich de facto pseudo-historycznych konfabulacjach?

naucz sie czytac.
nie spotkalam sie z _tymi_ opiniami. Tymi oznacza twoje opinie.
Spotkalam sie z innymi, min jedna to link, ktory podalam.

> Czujesz się ekspertem w zakresie historii może?

a ty?
ja nie.

> Widze w tobie samorodny talent do zupełnie czegoś innego (nie na "h"
> jak "halucynacje"... choć do tego też, lecz na "p" jak "pipipi").

ja widze, ze czytac nie umiesz. moze dlatego tak pieprzysz bez sensu.

> Podaj mi najpierw swoje "źródła".

podalam.

> Musk ci kompletnie wyjebało?

wyjebalo chyba tobie, razem z oczami. Poczytak chlopie co ci podalam.

> [...]
> Jeśli to zrobisz, to wtedy poproś mnie o to samo.
> Jak mam ci przybliżyć to co sama niedawno komuś tłumaczyłaś.

czyli nie masz zadnego konkretu. Podalam ci juz jeden. W linku. Ty choc
jednym
sie pofatyguj w ramach obiecanek.
Klac potrafisz, czytac juz nie.

> Linków nie czytam, w przeciwieństwie do ciebie.

kretyn jednak z ciebie.

> Czy czytałem coś co zlinkowałaś?
> A podawałaś jakiś link?

teraz widze, ze na pewno.

> Czytałem twoje mniemanologiczne stwierdzenia nt rewizjonistycznej
> literatury Grossa.
> I do nich się odniosłem.
> Chcesz zmienić temat?

ty zmieniasz. Platasz sie, nie umiesz czytac, przywalasz sie do nieistotnych
drobiazgow. Prymityw z ciebie.

> W to akurat nie wątpię, ani nie wątpiłem choćby przez chwilę.
> Głowy chyba najczęściej w ogóle nie używasz, o ile dobrze zauważyłem...
> więc na precedens _u ciebie_ w tym zakresie w zasadzie to nie liczyłem.

jw. Prymityw w pelnej krasie.

i.

410. Data: 2011-05-04 23:16:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> naucz sie czytac.
> nie spotkalam sie z _tymi_ opiniami. Tymi oznacza twoje opinie.
> Spotkalam sie z innymi, min jedna to link, ktory podalam.

TYMI???
Jakimi TYMI???
O jakie TE opinie pytałem???
Czy kretyńskie konsekwencje twojego niedorozwoju mają swoje granice?

> a ty?
> ja nie.

Opieram się na opiniach historyków nt "dziełek" Grossa pisanych
dla grossza.

> ja widze, ze czytac nie umiesz. moze dlatego tak pieprzysz bez sensu.

Co ty znowu pierdolisz? :)
Weź się poonanizuj czy cuś, jak masz chcicę i nie pierdol do mnie
jak potłuczona.

> podalam.

Na innej grupie?
W innym temacie?
W innym miesiącu?
W innym wcieleniu?
Nie wiem q*wa skąd się biorą takie denne, niedo*ne Idiotki...
Pewnie za przeproszeniem z psd.

> wyjebalo chyba tobie, razem z oczami. Poczytak chlopie co ci podalam.

Wygooglałaś jakiś rodzynek i MI podałaś?

> czyli nie masz zadnego konkretu. Podalam ci juz jeden. W linku. Ty choc jednym
> sie pofatyguj w ramach obiecanek.
> Klac potrafisz, czytac juz nie.

Nie mam zdrowia do "rozmawiania" z Idiotkami z uciążliwymi
dla otoczenia defektami mózgu.
O "moje" konkrety niech twoja wnioskująca jak pizda niedo*na dupa
będzie spokojna, z łaski swojej. ;)

> kretyn jednak z ciebie.

Projekcja niedorozwoja.

> teraz widze, ze na pewno.

Nie czytam twoich wypocin, więc bądź łaskawa to uwzględnić
podają MI linki.
Strasznie to trudne, ale jak wysilisz tę swoją dupę to powinno
się może nawet udać.

> ty zmieniasz. Platasz sie, nie umiesz czytac, przywalasz sie do nieistotnych
> drobiazgow. Prymityw z ciebie.

Ty jedynie z dupy potrafisz wyciągać wnioski.
Więc i tak nie ma się czym przejmować. ;)

> jw. Prymityw w pelnej krasie.

Nie sądź na podstawie tych, których interesujesz w 1, 2 i 3-kolejności.
Idiotko.

Skoro potrafisz jakimś cudem posługiwać się Googlarką, to
ze znalezieniem opinii historyków nt komerchy Grossa chyba nie
powinnaś mieć problemu.
Notabene: nawet niektórzy hebrajscy historycy krytykują jego
"dziełka" skrojone na miarę twojego poziomu mentalnego, o ile
w ogóle można o czymś takim mówić... a w każdym razie twojego
"ptasiego móżdżku".

Czuję, że mój limit na ten miesiąc na "dyskusję" z Idiotkami
się wyczerpał.
Bez urazy, offfkorzzz...
ale wymiękam. ;)

--
CB

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ