I po świętach panie CB

61. Data: 2011-04-29 08:36:08

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I szukasz [podświadomie] potwierdzenia że wszystko OK?
Nie mogę czegos takiego zaoferować.

Moja córka obecnie jest zadowolona z tego ze nie musi chodzić
na religię, tak jak jej niektóre koleżanki.

Dzieci w tym wieku wykazują jeszcze pewną niewinność w relacjach
z rówieśnikami, a kwestie religijne wydają się nie mieć w nich znaczenia.
Oczywiście najprawdopodobniej kiedyś to sie zmieni, bo spodziewam
się, że specom od inżynierii religijnej uda się skutecznie odrzeć je
z tej obecnej jeszcze niewinności w podejściu do otoczenia.

Jak na razie to kwestia ew. przyszłości.
Zdecydowanie.

--
CB

62. Data: 2011-04-29 08:52:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tej obecnej jeszcze niewinności w podejściu do otoczenia.
>
> Jak na razie to kwestia ew. przyszłości.

W sumie to czekam na takie podejście, kiedy każdy dorosły i każde dziecko,
będzie mógł/mogło podejmować zupełnie niezależne decyzje, bez jakiegokolwiek
ostracyzmu ze strony kogokolwiek (może poza pewnymi "naciskami" ze strony
rodziny wynikającymi z procesu wychowania).

I w sumie cenię to, co dzieje się na linii nauczanie religii/etyki, bo to
jakby pierwsze jaskółki.
W tej chwili cały proces jest w fazie konfliktu, ale jeśli ten konflikt nie
będzie zaostrzany (będzie mitygowany przez stronę... mądrzejszą), to pewien
standard postępowania stanie się po prostu normą.

MK

63. Data: 2011-04-29 09:00:33

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Hah, normalnie każdy powód jest dobry, żeby zrobić awanturę?
> O matko.....

Tyle czasu tutaj i jeszcze zdziwiona?
O...

Qra, majówkowo

64. Data: 2011-04-29 09:01:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Tyle czasu tutaj i jeszcze zdziwiona?
> O...
>
> Qra, majówkowo

Prawda?
To tylko dowód na moje specyficzne upośledzenie umysłowe, MK

65. Data: 2011-04-29 09:07:55

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Z moździeży a bardziej granatników. Czekoladowe bombki.

Ale to raczej od Mikołaja Świętego, na okoliczność Gwiazdki.

Qra, majówkowo

66. Data: 2011-04-29 09:08:38

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja myślę, że chodzi o to, że czekolada daje kopa w endorfiny.
> Znaczy się kojarzy się za bardzo z seksem.
> W przeciwieństwie do jaja i kurczaczka, które się nie kojarzy.

Komu się nie kojarzy?

Qra

67. Data: 2011-04-29 09:09:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Prawda?
> To tylko dowód na moje specyficzne upośledzenie umysłowe, MK

No ale co robic jak nie ma ciekawych dyskusji, a musk - wredny predator -
sie domaga zeru?

68. Data: 2011-04-29 09:10:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Komu się nie kojarzy?

Qrom.

69. Data: 2011-04-29 09:12:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> No ale co robic jak nie ma ciekawych dyskusji, a musk - wredny predator -
> sie domaga zeru?

Wygenerować jakąś ciekawą własnołapnie?

A gada... do akwarium.

(dziś mam wolne, a Pan kurier, ku wielkiej mojej uciesze dostarczył mi.....
balię :-))))) (taką prawdziwą, ocynkowaną, a nie żaden drewniany wypas)

MK

70. Data: 2011-04-29 09:17:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygenerować jakąś ciekawą własnołapnie?

Jasne, jasne, jak sie jeden na rok na taka zlapie to sukces.

> A gada... do akwarium.

ból, bul

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ