I słusznie.

111. Data: 2009-03-31 12:20:17

Temat: Re: I słusznie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 05:16:12 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> (...)Ide sie opalac.
> Nago.

I słusznie - zamiast udawać zgorszoną trzeba było od razu zacząć mnie
naśladować w gorszeniu.
:-)

112. Data: 2009-03-31 12:29:56

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "jadrys" <i...@w...pl> wrote in message

> Sam sie przekonaj, wyobraz sobie ze nazywac Ciebie, twoje dzieci,
> tak jak powyzej. Obraza czy nie? Widze to dosc wyraznie.
>
> Ok, sa tez niescilosci jak "leń" - o tym decyduje sąd.
> Bluzgi raczej będa ukarane.
>
> Pozdr,
> Duch

Oczywiście że byłaby obraza (masochistą nie jestem), dla mnie jako osoby
prywatnej.. Jednak aspirując do miana osoby publicznej musiałbym się
liczyć z tym że będę poddawany krytyce..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

113. Data: 2009-03-31 12:31:12

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Których? ZSMPowskich?

Lewicowych..

114. Data: 2009-03-31 12:34:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 14:29:56 +0200, jadrys napisał(a):

> Oczywiście że byłaby obraza (masochistą nie jestem), dla mnie jako osoby
> prywatnej.. Jednak aspirując do miana osoby publicznej musiałbym się
> liczyć z tym że będę poddawany krytyce..

..i będę zobowiązany reagować na obrazę władzy państwowej :->

Jakoś w sądzie nawet zwykły cham nie ma wątpliwości, że należy się zwracać
z szacunkiem, nawet jeśli sąd jest w błędzie - bo tu od razu po łapach
chamstwo dostaje i to od razu rozumie.

115. Data: 2009-03-31 12:34:24

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Miał coś takiego? - żartujesz...

Myślę że miał. Przecież kandydował z ramienia lewicy.. Przecież lewica
nie wystawiłaby faceta o prawicowych poglądach..

116. Data: 2009-03-31 12:35:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 14:31:12 +0200, jadrys napisał(a):

> Lewicowych..

Każda zdrada ideałów jest godna potępienia, jeśli się wpierw miało jakieś
ideały :-/

117. Data: 2009-03-31 12:36:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 14:34:24 +0200, jadrys napisał(a):

> Myślę że miał. Przecież kandydował z ramienia lewicy.. Przecież lewica
> nie wystawiłaby faceta o prawicowych poglądach..

Człowiek BEZ ppoglądów wszędzie znajdzie sobie miejsce. To tylko kwestia
koniunktury, nie ideałów.

118. Data: 2009-03-31 12:45:16

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
>
> Jakoś w sądzie nawet zwykły cham nie ma wątpliwości, że należy się zwracać
> z szacunkiem, nawet jeśli sąd jest w błędzie - bo tu od razu po łapach

Nie rozumiesz niestety prostej zasady funkcjonowania państwa
demokratycznego..

119. Data: 2009-03-31 12:47:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 14:45:16 +0200, jadrys napisał(a):

> Nie rozumiesz niestety prostej zasady funkcjonowania państwa
> demokratycznego..

...bo nie rozumiem jej tak jak Ty?
Śmieszny jesteś.

120. Data: 2009-03-31 13:48:04

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście że byłaby obraza (masochistą nie jestem), dla mnie jako osoby
> prywatnej.. Jednak aspirując do miana osoby publicznej musiałbym się
> liczyć z tym że będę poddawany krytyce..

Sprytnie unikasz slowa "bluzgi", i zmieniasz na "krytykę".
Krytyka jak najbardziej.

Czy osoba publiczna ma byc wyjeta spod prawa i wystawiona na bluzgi?
Jestem przeciw, nawet nie z zalu do polityka tylko dlatego ze
to rokręci tłum do agresji.
Duch

algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?
Mniej oszolomstwa? Jest nadzieja....