I słusznie.

61. Data: 2009-03-31 11:19:51

Temat: Re: I słusznie.
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "jadrys" <i...@w...pl> wrote in message

> Mozna wyrazac opinie, skad ten pomysł?
> Ale nie mozna obrazać.
> Zreszta nie mozna obrazac nikogo.
> Jesli napisałbys w lokalnej prasie o kims "sk...."
> to rowniez zostaniesz skazany za obraze (z powodztwa cywilnego)
>
> Pozdr,
> Duch

W swoi czasie byłem też taką qasi osobą publiczną za granicą, też mnie
obrażono w lokalnej gazecie. Podałem sprawę do sądu, i wiesz co - sędzia
mnie wręcz wyśmiał.. A dzieło się to w jakby nie było komunistycznej
Jugosławii..
Piszesz że nie można obrażać pana prezydenta.. Co to wogóle znaczy
obraza w stosunku do prezydenta? Czy obrazą jest mówienie że nie ma
pojęcia o rządzeniu? Że jest leniem?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

62. Data: 2009-03-31 11:20:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:05:27 +0200, jadrys napisał(a):

> Ale chyba te zasady pozwalają wyrażać swoją opinię o osobie publicznej..

Do czasu poniesienia konsekwencji.

63. Data: 2009-03-31 11:21:02

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>
gqsu6e$60h$...@n...onet.pl

> Wbrew pozorom w necie nie jest sie anonimowym, o czym niektórzy zdają
> się zapominać. Tym bardziej, kiedy opisują ze szczegółami losy swojej
> rodziny, podobno zgodnie z prawdą.
> Mnie już coraz mniej danych do ewentualnego pozwu brakuje ;)))

jakiego znowu pozwu?

saulo

64. Data: 2009-03-31 11:21:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> jakiego znowu pozwu?

Ewentualnego.

--
Pozdrawiam - Aicha

65. Data: 2009-03-31 11:21:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 04:06:51 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> A czym jest wedlug Ciebie Twoje wielokrotne pisanie, przez Ciebie, w
> Twoich postach, wyrazow SPIERDALAJ, GLUPIA CIPA, i temu podobne?

Do kogo?
:-)

66. Data: 2009-03-31 11:21:43

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
ewodzki-zawieszony,1277974

> Wolno: ale wtedy się ponosi konsekwencje. TO jest demokracja.

Czyli dyktatura, kult jednostki..

67. Data: 2009-03-31 11:23:17

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>
gqsudl$6r9$...@n...onet.pl

> Ewentualnego.

jakiego znowu ewentualnego pozwu?
po co ci to? nawet "ewentualnie"

saulo

68. Data: 2009-03-31 11:25:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Jak wybierzesz swojego, to będzie wspanialy. Stac Cię na lepszy wybór?
> jakiego widzisz kandydata? - konkretnie.

Muszę odkurzyć szklaną kulę.

Qra, ślepa i ubezwłasnowolniona

69. Data: 2009-03-31 11:26:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> W konkretnych przypadkach stosowane i bardzo pieszczotliwe. Należałoby tam
> zastosowac inne, bardziej odpowiednie... ale się powstrzymuję.

To bardzo arystokratycznie z Twej strony.

Qra

70. Data: 2009-03-31 11:29:45

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 13:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Do kogo?

Nie pamietasz juz, do kogo piszesz?
A masz na to papiery?

algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?
Mniej oszolomstwa? Jest nadzieja....