I słusznie.

71. Data: 2009-03-31 11:30:29

Temat: Re: I słusznie.
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A do czego się garnął Kwas?

Chyba tylko do przekrętów.. "lewicowiec" taka jego mać..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

72. Data: 2009-03-31 11:31:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> jakiego znowu ewentualnego pozwu?
> po co ci to? nawet "ewentualnie"

Kurwa, ile mam tych emotek zamieścić, żebyś je zauważył? Dwie linijki?

--
Pozdrawiam - Aicha

73. Data: 2009-03-31 11:32:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:08:22 +0200, Redart napisał(a):

> Gdzie różnica między Twoją wypowiedzią a wypowiedzią Wojewódzkiego ?

Jedna z wielu jest taka, że ja tylko odpowiadam na czyjeś chamstwo, a druga
że nie jestem Żydówką :->

> Że on zrobił zamach na świętość ?
> Że wypowiedź dotyczyła osoby publicznej ?
>
> Nie ...
> Przede wszystkim taka, że wypowiedziałaś sięanonimowo - czyli czujesz się
> bezkarna ;)

Już tam na pewno sobie wyguglała moje dane, więc nie anonimowo.
Ma te specyficzne zdolności. Do sądu może mnie podać. Ma tę specyficzną
praktykę. A ja świetnych adwokatów.

> Wojewódzki z kumplem wykazali przynajmniej podpisali to swoimi nazwiskami
> i otwarcie ponoszą odpowiedzialność - wszelaką - za swoje wypowiedzi.
>
> A tu wszelka odpowiedzialnośc spada na nick Ikselka, który jakby co można
> zmienić ...

Jeszcze tego nie zrobiłam, jakby co, wiec o czym tu mowa.
A odpowiedzialność w necie - sorry, nikt nikomu nie każe czytać obraźliwych
postów i łazić za mną jak cień tylko po to, by prowokować następne...
Biczuje się czy co?

> Moralność Małego Nicka ...

Skoro można prezydenta...
:->

74. Data: 2009-03-31 11:33:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:09:51 +0200, jadrys napisał(a):

> [...]
ewodzki-zawieszony,1277974

> Nie, demokracja powinna umożliwiać wypowiadanie obywatelom swojej opinii
> na temat osób publicznych.. A gdy już pojawiają się "święte krowy" nie
> podlegające krytyce, to trudno mówić o demokracji..

Dlatego wtedy mówi się o konsekwencjach.

75. Data: 2009-03-31 11:35:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:19:51 +0200, jadrys napisał(a):

> W swoi czasie byłem też taką qasi osobą publiczną za granicą, też mnie
> obrażono w lokalnej gazecie. Podałem sprawę do sądu, i wiesz co - sędzia
> mnie wręcz wyśmiał..

Widocznie za mało publiczny byłeś :-D

76. Data: 2009-03-31 11:35:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:21:02 +0200, Saulo napisał(a):

> Aicha <b...@t...ja>
> gqsu6e$60h$...@n...onet.pl

> jakiego znowu pozwu?
>
> saulo

Kolejnego rozwodowego :-D

77. Data: 2009-03-31 11:36:05

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>
gqsv17$8t1$...@n...onet.pl

> Kurwa, ile mam tych emotek zamieścić, żebyś je zauważył? Dwie linijki?

Dlaczego więc nie napisałaś "ewentualnego pimpirimpim", skoro emotki i
tak unieważniają dobór słów je poprzedzających?

Saulo

78. Data: 2009-03-31 11:36:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Do sądu może mnie podać. Ma tę specyficzną
> praktykę. A ja świetnych adwokatów.

Hehe. Ja swoją jedną sprawę wygrałam bez adwokata. FAKTY były po mojej
stronie.
A adwokatkę, która próbowała mnie namówić do ugody, pogoniłam na
drzewo.

--
Pozdrawiam - Aicha

79. Data: 2009-03-31 11:36:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:23:17 +0200, Saulo napisał(a):

> Aicha <b...@t...ja>
> gqsudl$6r9$...@n...onet.pl

> jakiego znowu ewentualnego pozwu?
> po co ci to? nawet "ewentualnie"
>
> saulo

A tak sobie - bo to pierwszy raz?

80. Data: 2009-03-31 11:36:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:25:48 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Muszę odkurzyć szklaną kulę.

Jak to, nie masz swoich typów???

algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?
Mniej oszolomstwa? Jest nadzieja....