I wogle atam!

101. Data: 2009-11-27 22:13:19

Temat: Re: I wogle atam!
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> To problem dużo szerszy. Wchodzimy do hiperka- i kupujemy sok wiśniowy.
> Nie sok o smaku wiśni- ale wiśniowy. Są takie soki "wiśniowe", które są
> praktycznie w 100% syntetyczne! Przyprawy, czy wiele innych produktów. I
> tak naprawdę trudno o jakąś sensowną informację na opakowaniu: np ile
> soku wiśniowego jest w tym soku wiśniowym:-)

Chiron wiem, że się starasz, ale to nie to samo.

--

Paulinka

102. Data: 2009-11-27 22:14:06

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hepifi$bnc$12@node2.news.atman.pl...

> IMO- zwykłe oszustwo:-(

Ojej kupiłeś Chironku coś kiedyś w promocji?

--

Paulinka

103. Data: 2009-11-27 22:15:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hepimn$bnc$14@node2.news.atman.pl...

> Chiron wiem, że się starasz, ale to nie to samo.

Nie widzę różnicy- naprawdę. I nie za bardzo rozumiem, o co się staram?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

104. Data: 2009-11-27 22:15:45

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A teraz serio: nie ja się pcham, lecz do mnie się pchają, pytając
> znienacka, złośliwie ni z gruszki, ni z pietruszki, dlaczego w piątek
> nie poszczę jedząc mięso. Pyta o to osoba, którą dziś, w dzień postu,
> rządzą złe myśli i złość, choć sama w swoim przekonaniu być może
pości > właściwie, nie tykając mięsa. Ja zaś mam prawo jej odpowiedzieć, a
> nawet obowiązek, bo
> głupio pyta, vide niżej:

jasne :))))

> "Dnia Thu, 26 Nov 2009 14:09:20 -0800 (PST), Hanka napisał(a):
> On 26 Lis, 23:01, XL <i...@g...pl> wrote:
> Jutro pyzy z mięsem i skwarkami z boczku,
> W piatek??"
>
> Czy już jasne jest dla Ciebie, kto, z czym i do kogo się tutaj pcha ze
> swoją hipokryzją?

nie przekonuj mnie, ze hipokryzja nie jest cos robisz w ramach tej
religii, powinnas wiedziec, ze nie ze mna ta rozmowa, twoja istota
postrzegania tego wszytskiego to wylacznie twoj problem, z czego ofc
doskonale zdajesz sobie sprawe, oddzielmy pare rzeczy, dla mnie dobre
przylozenie to dobre przylozenie (burn), bede sie smial tak samo jak
przyloza mi, podobnie jak wtedy jak przytopilem samochod jak i z paru
innych rzeczy, co innego jak przekonania osobiste przerastaja moc
dyskusji, a nie daj Boze obrazaja uczucia, pod warunkiem ofc, ze
obrazaja moje a nie, ze moje obrazaja ich, co wg mnie ogolnie jest
problemem, jedni twierdza, ze to kwestia asertywnosci badz czegos
innego, ja uwazam, ze wpojono nam (badz nauczylismy sie tego) pewne
zachowania, dzieki ktorym fukncjonujemy lepiej badz gorzej, prosze wiec
- nie podawaj mi wiecej przykladow innych ludzi na swoj przyczynek,
chyba, ze robisz to dla jaj badz faktycznie zostalas potracona, bo
szczerze, jesli twoj facet jest twoja ostoja w zyciu, to jak juz nie raz
pisalem: git, ale ja tu czytam (w necie) od bodajze, 8., 9. lat i to po
prostu nie przystoi :)

--
Powaga.

105. Data: 2009-11-27 22:16:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hepio6$bnc$15@node2.news.atman.pl...

> Ojej kupiłeś Chironku coś kiedyś w promocji?

Od 11 lat zawodowo jest związany z różnymi sieciami sklepów- znam ich
"promocje" :-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

106. Data: 2009-11-27 22:18:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hepimn$bnc$14@node2.news.atman.pl...

> Nie widzę różnicy- naprawdę. I nie za bardzo rozumiem, o co się staram?

Sok wiśniowy Hortexu to nie to samo co dżem z własnoręcznie zbieranych
płatków róży.

--

Paulinka

107. Data: 2009-11-27 22:19:28

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> wiadomości news:hepio6$bnc$15@node2.news.atman.pl...

> Od 11 lat zawodowo jest związany z różnymi sieciami sklepów- znam ich

No to dobrze chyba, że nikt Cię nie wystrychnął na dudka :)

--

Paulinka

108. Data: 2009-11-27 22:21:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hepj0n$bnc$16@node2.news.atman.pl...

> Sok wiśniowy Hortexu to nie to samo co dżem z własnoręcznie zbieranych
> płatków róży.

OK, ale chodziło o to, że ciastkarze oszukują- pisząc, że to dżem z róży- a
tak naprawdę to dżem o smaku płatków róży. Podobnie sok z napisem "wiśniowy"
nie jest wiśniowy:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

109. Data: 2009-11-27 22:23:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> OK, ale chodziło o to, że ciastkarze oszukują- pisząc, że to dżem z
> róży- a tak naprawdę to dżem o smaku płatków róży. Podobnie sok z

Są również wyroby seropodobne. Wczoraj się obudziłeś?
Nie znasz dobrego, nie czytasz etykiet, to jesz, co jesz Twój problem.

--

Paulinka

110. Data: 2009-11-27 22:25:30

Od: gazebo <g...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

no dobra, Orange kopnelo mnie w dupe i z tego miejsca moje posty tylko
przez google, tak wiec z tego miejsca raczej nie pogadam

--
orange

o religiach, okultyźmie i szamaniźmie [adamox]
teatrzyk zmielone życie niedoszłego katolika przedstawia - donos na mm
Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.
KEGEL I KOGEL
nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa