I wogle atam!

61. Data: 2009-11-27 19:14:42

Temat: Re: I wogle atam!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 20:14:29 +0100, gazebo napisał(a):

> posc ile chcesz :)))

Dziękuję. I sp.... (to dokończę jutro).
:-)

--

Ikselka.

62. Data: 2009-11-27 19:17:32

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Zmuszasz mnie do złych myśli. Idź w pokoju. Jutro powiem Ci "żegnaj"innymi
> słowami, już nie poszcząc.

bo prawda jest zlem z definicji

--
bla

63. Data: 2009-11-27 19:21:19

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Dziękuję. I sp.... (to dokończę jutro).
> :-)

sprawdz, ostatnio wale literowki :]

--
bla

64. Data: 2009-11-27 19:23:59

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> sprawdz, ostatnio wale literowki :]

a teraz serio, na chuj pchasz sie tam gdzie cos zakloca twoja wiare?
twoje przekonania a ty ludziom chcesz narzucic swoj post? nie lubisz
dymu? nie idz tam gdzie pala, a jesli twoja potrzeba bycia jest
silniejsza to schowaj swoje przekonania w kieszen w miejsce
prezentowania hipokryzji

--
bla

65. Data: 2009-11-27 19:42:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 20:23:59 +0100, gazebo napisał(a):

> [...]
> dymu? nie idz tam gdzie pala, a jesli twoja potrzeba bycia jest
> silniejsza to schowaj swoje przekonania w kieszen w miejsce

A teraz serio: nie ja się pcham, lecz do mnie się pchają, pytając
znienacka, złośliwie ni z gruszki, ni z pietruszki, dlaczego w piątek nie
poszczę jedząc mięso. Pyta o to osoba, którą dziś, w dzień postu, rządzą
złe myśli i złość, choć sama w swoim przekonaniu być może pości właściwie,
nie tykając mięsa. Ja zaś mam prawo jej odpowiedzieć, a nawet obowiązek, bo
głupio pyta, vide niżej:

"Dnia Thu, 26 Nov 2009 14:09:20 -0800 (PST), Hanka napisał(a):
On 26 Lis, 23:01, XL <i...@g...pl> wrote:
Jutro pyzy z mięsem i skwarkami z boczku,
W piatek??"

Czy już jasne jest dla Ciebie, kto, z czym i do kogo się tutaj pcha ze
swoją hipokryzją?

--

Ikselka.

66. Data: 2009-11-27 20:10:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Zmuszasz mnie do złych myśli. Idź w pokoju. Jutro powiem Ci "żegnaj"innymi
> słowami, już nie poszcząc.

Albowiem post "polega na odmawianiu sobie różnych ulubionych rzeczy i
rozrywek"

Qra,

67. Data: 2009-11-27 20:30:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 21:10:19 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Albowiem post "polega na odmawianiu sobie różnych ulubionych rzeczy i
> rozrywek"

Lubię kląć.
:->

--

Ikselka.

68. Data: 2009-11-27 20:33:58

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
.googlegroups.com...
.

> Jak to nie jak tak, w święta czy coś tam.

Post przede wszystkim wynika i jest scisle zwiazany
z osobista relacja czlowieka z Bogiem. Tak wiec
wszelkie odwolania.... :)

Post to jednak cos wiecej niz powstrzymanie sie
od spozywania miesa... Ma wymiar duchowy,
a wstrzemiezliwosc (od pewnych pokarmow,
zabaw etc) jest tylko jedna malutka skladowa.

Odwolanie zakazu spozywania miesa w Wigilie
(tylko tu nastapila zmiana) nie powinno wiec
miec dla osoby wierzacej znaczenia. Tradycja
wszak rowniez ma ogromna wartosc :)

W Wielki Piatek oraz Srode Popielcowa obowiazuje
post scisly. W 'zwykle' piatki natomiast nie spozywa
sie miesa. Okres Wielkiego Postu jest czasem
szczegolnym - to czas zadumy, modlitwy, pokuty,
ciszy.

Osoby chore lub w okresie rekonwalescencji nie
maja obowiazku przestrzegania ograniczen
kulinarnych, ze tak powiem :)

Pozdrawiam :)
F.

69. Data: 2009-11-27 20:43:45

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Lubię kląć.
> :->

To takie nieeleganckie. A fuj!

--

Paulinka

70. Data: 2009-11-27 20:45:59

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote in message

> Śmiszne. Zawsze jest jakiś pierwszy raz. Matka nie nauczyli?

Mamę szlag zawsze trafiał, bo jak piekła ciasto zawsze ją tak w kuchni
zagadałam , że zapominała o jakimś ważnym składniku. Wolała piec z moim
bratem, który jest zresztą teraz cukiernikiem.

--

Paulinka

o religiach, okultyźmie i szamaniźmie [adamox]
teatrzyk zmielone życie niedoszłego katolika przedstawia - donos na mm
Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.
KEGEL I KOGEL
nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa