I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.

51. Data: 2009-03-24 22:44:14

Temat: Re: I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> należy leczyć, niektóre dają dotkniętym ich ludziom większą siłę
> przystosowawczą i możliwość _legalnego_ albo mającego _pozory_ legalności
> osiągnięcia wyższej pozycji od pozostałych jednostek w społeczeństwie
> poprzez mechanizm wyższej asertywności i ignorowania przeciwieństw.
> Prostowanie tych iluzji i "downing" (jak określiłby to śp. Janusz Zajdel)
> tych jednostek dla możliwego dobra społeczeństwa, zwłaszcza w drapieżnym
> kapitalistycznym systemie, to niedopuszczalna samowola lekarza, chyba, że
> odbywa się na prośbę niczym nieprzymuszonego pacjenta.

No w końcu zamiast 'Jaka fajna grupa' objawił sie nam tutaj
specjalista:) Ja nie dyskutuję, bo nie mam zielonego o tym pojęcia.

--

Paulinka

52. Data: 2009-03-24 22:49:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 24 marca 2009 23:44. carbon entity 'Paulinka'
<paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> contaminated pl.sci.psychologia with
the following letter:

> No w końcu zamiast 'Jaka fajna grupa' objawił sie nam tutaj
> specjalista:) Ja nie dyskutuję, bo nie mam zielonego o tym pojęcia.

Nie jestem specjalistą, zaledwie amatorem eksperymentującym na samym sobie
ze zmienionymi stanami świadomości, tyle, że bez użycia farmakologii, ale
za pomocą różnych technik orientalnych i nie tylko.

53. Data: 2009-03-24 22:50:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> No w końcu zamiast 'Jaka fajna grupa' objawił sie nam tutaj
> specjalista:) Ja nie dyskutuję, bo nie mam zielonego o tym pojęcia.

:D

--
Pozdrawiam - Aicha

54. Data: 2009-03-24 22:52:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 15:21:51 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Pacjent musi współpracować,jeśli dostanie odpowiednio ułożone
> leki,będzie się otwierał do tej współpracy.

Jasne: padnij-powstań :->

55. Data: 2009-03-24 22:54:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 23:36:31 +0100, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> kapitalistycznym systemie, to niedopuszczalna samowola lekarza, chyba, że
> odbywa się na prośbę niczym nieprzymuszonego pacjenta.

Piękne :-)

56. Data: 2009-03-24 22:55:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 23:49:26 +0100, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> ze zmienionymi stanami świadomości, tyle, że bez użycia farmakologii, ale
> za pomocą różnych technik orientalnych i nie tylko.

Hej. Ja stosuję techniki własne :-)

57. Data: 2009-03-24 22:56:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ze zmienionymi stanami świadomości, tyle, że bez użycia farmakologii, ale
za pomocą różnych technik orientalnych i nie tylko.

PS. Wiele tego, co lekarze uznają za jednostkę medyczną pt. paranoja to jest
po prostu dobrowolnie utrwalana niewłaściwa autosugestia i leki nie są
wcale potrzebne, tylko silniejszy i zdolniejszy od "chorego" hipnotyzer,
który potrafiłby usunąć kod tej autosugestii.

58. Data: 2009-03-24 22:58:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 24 marca 2009 23:54. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Piękne :-)

W wiadomości obok napisałem post scriptum, że wiele tego, co lekarze uznają

59. Data: 2009-03-24 23:00:26

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <e...@p...onet.pl>
gqbodo$kpq$...@n...onet

[...]
> tylko silniejszy i zdolniejszy od
> "chorego" hipnotyzer, który potrafiłby usunąć kod tej autosugestii.

próbowałeś swoich sił w tej roli?

saulo

60. Data: 2009-03-24 23:03:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 23:58:28 +0100, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> niewłaściwa autosugestia i leki nie są wcale potrzebne, tylko silniejszy i
> zdolniejszy od "chorego" hipnotyzer, który potrafiłby usunąć kod tej

A ja kiedyś przeczytałam coś w tym stylu, że ludzie dzisiejszej cywilizacji
w większości i tak dalece już odeszli od pierwotnej psychicznej czystości i
harmonii ze światem, iż ludzi, którzy w niej nadal tkwią, niesłusznie
uważają za chorych, sami wymagając leczenia...

pierwsi w czystej, pierwsi w zakrapianej
Cicha eksterminacja Polaków
kłiiz
KUPA MIECI...
Do czego kiedyś służył mężczyzna :)