Re: INTRYGANCI (sprawa Fra)

Data: 2008-05-25 10:46:38
Temat: Re: INTRYGANCI (sprawa Fra)
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po>

Fragile<e...@i...pl>
news:31662841-e676-4e8d-b708-4f88de454376@l42g2000hs
c.googlegroups.com

[...]
> [...]
> zagrozenie dla osob mojego pokroju. Ja jestem niestety bardzo
> latwowierna osoba, bardzo naiwna, i bardzo wrazliwa. Otwieram się, gdy
> zaufam, a niestety ufam zbyt latwo. Boli mnie krzywda innych, a na
> grupie ludzie nie przebieraja w slowach i co chwila kogos rania. Co
> chwile kogos mi szkoda... Ja wiem, ze być może najbardziej przezywam
> to wlasnie _ja_, a nie osoba, która w danej chwili zostala obrzucona
> blotem. Ale coz, taka jestem. Placze, gdy jestem swiadkiem krzywdy
> innych ludzi. I piszac "placze" mam na mysli prawdziwe lzy i smutek, a
[...]
> [...]
> nienawisci, to miejsce, w którym wystepuje brak tolerancji i szacunku
> do roznych wyznan, religii, pochodzenia, stylu zycia, statusu
> materialnego, to miejsce pelne ostrych slow lekko rzucanych po
> adresem drugiego czlowieka. To miejsce, oprocz smiechu, pelne bolu i
> lez. Nie przypadkowych, tylko _swiadomie_ zadawanych ciosow. Jestem
> tym zmeczona. Jestem za słaba. To nie jest miejsce dla mnie. To nie
> jest miejsce dla tak bardzo wrazliwych, naiwnych i ufnych osob. Czuje
> się tu zle, i czuje się bezradna. Dlatego ja z tej grupy zrezygnuje...
[...]

A jeszcze dzień wcześniej było tak wspaniale cool nieistotna:
"jesli chodzi Ci o psp, to nic ani nikt mnie tu nie trzyma. Dla mnie
ta grupa nie jest wazna, zagladam tu coraz rzadziej, w sumie glownie z
nudow, czy tez jak leze w lozku i na nic nie mam sily, czy tez w
przerwie podczas tlumaczen."
b.googlegroups.com

Współczuję ciężkiej choroby.

DG