INVACARE G40 Plus - naprawa, serwis. Pilne !!!

1. Data: 2005-05-19 12:14:28

Temat: INVACARE G40 Plus - naprawa, serwis. Pilne !!!
Od: m...@p...pl (Krzysztof Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow serdecznie.

Moze juz ten lub podobny temat byl poruszany na forum, ale niestety malo
informacji znalazlem na ten temat.

Szukam w calej polsce, a najlepiej w regionie zachodniopomorskim lub
najblizszym, adresu serwisu/naprawy wozka inwalidzkiego o napedzie
elektrycznym (INVACARE G40 Plus) ??

Prosze o w miare szybka odpowiedz.
Pilne !!!

2. Data: 2005-05-19 22:06:54

Temat: Re: INVACARE G40 Plus - naprawa, serwis. Pilne !!!
Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

19 May 2005 14:14:28 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Krzysztof Kowalczyk
działając w porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg
znaków:

http://www.emico.pl/ofirmie.html

Pozdrawiam
marder
--
Każdy kolejny rząd chce naszego dobra, a nam zostało go już tak niewiele...

3. Data: 2005-05-22 08:26:50

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kowalczyk" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Szukam w calej polsce, a najlepiej w regionie zachodniopomorskim lub
> najblizszym, adresu serwisu/naprawy wozka inwalidzkiego o napedzie

Cześć.
Ja jestem posiadaczem już 3 rok G40 10 km/h kupiony z firmy
a...@m...pl tel. 22-7565134 lub kom. 503014214 lub zadzwoń do
Zawiercia - Roman Górecki kom.503642117 dom.32-6707803 handluje też tymi
wózkami i ma niektóre części może tam Ci pomogą . Sporo wiem o tym wózku i
jeśli chcesz to napisz w czym problem to może Ci w czymś pomogę.
Mirek
GG- 1981255 lub Skype - mirekzmarek

Porada sercowa:)
symbol choroby a zwolnienie lekarskie
V Marsz organizowany w ramach Europejskiego Dnia Protestu Przeciw Dyskryminacji i o Równouprawnienie Osób Niepełnosprawnych
IV tydzien osob niepelnosprawnych
VI Tydzień Osób Niepełnosprawnych