Ida przymrozki - co przykryc?

21. Data: 2005-04-19 20:44:49

Temat: Re: Odp: Ida przymrozki - co przykryc?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2005 21:29:36 +0200, Janusz Czapski napisał(a):

> No i po co Ci to było??????? :-)

I nie będę ich okrywać. Wiele z nich zimowało bez okrycia, muszą przetrwać
i teraz. A jak nie cóż cest la vie.

Pozdrawiam
Marta

22. Data: 2005-04-19 21:00:09

Temat: Re: Ida przymrozki - co przykryc?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto zapowiada -10?! Slyszalam o -4...
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka Biernacka

Do minus dziesięciu przy gruncie.
Och, oby tylko tam.

Pozdrawia z nadzieją boletus

23. Data: 2005-04-19 21:04:04

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-19 22:30, Użytkownik Agnieszka Biernacka napisał :

> Kto zapowiada -10?! Slyszalam o -4...

Boletus zapowiada. To temperatura odczuwalna. Im silniejsze wiatry, tym
niższa.
pozdrawiam, Barbara

24. Data: 2005-04-19 21:07:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto zapowiada -10?! Slyszalam o -4...

Boletus zapowiada. To temperatura odczuwalna. Im silniejsze wiatry, tym
niższa.
pozdrawiam, Barbara

Boletus obejrzał mapę baryczną.

Pozdrawia wnikliwie boletus

25. Data: 2005-04-19 22:06:18

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Tue, 19 Apr 2005 21:20:14 +0200, Teresa napisał(a):
>

> Też, ale róże to spokojnie te minus kilka stopni powinny przeżyć.
> Cóż okaże się w sobotę.
> Nie wyobrażam sobie, zebym musiała teraz okrywać na jedną noc 60 krzewów
> róż, ponad 30 host, wszystkie serduszki, bylice, hortensje itd... toż to
> cały dzień roboty.
> Jeśli coś sobie nie poradzi - wypadnie, trudno. Ogród ma być powodem
> radości a nie stresu.

Róż jeszcze nie odkopczykowałam i nie przycinałam,dopiero na początku
maja.
Resztę na której mi bardziej zależy przykrywam wiadrami ,kartonami co mam
pod ręką:-)

Pozdrawiam TeresaR

26. Data: 2005-04-20 02:16:29

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

> Nadal nie wiem, co mam przykrywac, a co nie - o wielu roslinach nie
> znalazlam tej informacji :(

Jedno wyjscie to nie przykrywac nic. Po kilku latach bedziesz miala
tylko mrozoodporne rosliny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

27. Data: 2005-04-20 02:29:48

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

> Kto zapowiada -10?!

Boletus zapowiada.

Pozdrowienia,
Michal

28. Data: 2005-04-20 02:31:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Boletus zapowiada. To temperatura odczuwalna. Im silniejsze wiatry,
> tym niższa.

Widze, ze do Polski doszla kolejna amerykanska paranoja :-(

Pozdrowienia,
Michal

29. Data: 2005-04-20 05:03:26

Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrażenie, że jakoś nie wierzycie w siły witalne roślin i mądrość Matki
> Natury:-(
NIE PRAWDA !!
Ja zostawiłem wszystko w tunelu foliowym i nic nie przykrywałem ! Niech siła
witalna i moc będzie z nimi !! :D:D:D
A tak poza tym, to nie miałem czasu na to ... :/:/ uszczelniłem tylko tunel

Stach

30. Data: 2005-04-20 06:00:06

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisał
> Poza tym błędów i tak się nie ustrzeżesz:(

Napewno sie nie ustrzege. Mialam tylko nadzieje, ze nie musze wszystkich
popelniac ;) Kiedys sie pewnie bede smiala ze swoich obaw i bledow, a na
razie wole sie zapytac bardziej doswiadczonych osob ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

dąb
Bardzo słoneczny balkon.