Re: Ikselko, petycja

Data: 2017-11-04 20:17:15
Temat: Re: Ikselko, petycja
Od: Kviat

W dniu 2017-11-04 o 18:55, XL pisze:

> Być dumną z tego, że jestem Polką, matką, żoną, babcią, szanować swoją
> Ojczyznę, być z niej dumną i uważać, że to ona jest najważniejsza

I w jaki sposób ci tego zabraniali?

> - a nie
> interes Niemiec,

A zmuszał cię ktoś?
Przecież ty w życiu nie byłaś w Niemczech i pierdzących też u siebie nie
przyjmowałaś.
Nikt cię też nie zmuszał do kupowania ich produktów.
Więc o czym ty bredzisz?

> Unii

Unia to też Polska.

>, czarnej dziczy z Afryki czy kogokolwiek w świecie.

Twoje samolubstwo nie zaskakuje. Typowo katolickie.

> Kazano mi znnosić rządy antypolskich niemieckich sprzedawczyków.

Na szczęście to tylko twoje urojenia...

> Ale się w końcu powstrzymałam - jak większość wyborców w 2015. I to jak
> widzisz skutecznie.
Ale nie większość Polaków :)
Dostaną od pislamistów po dupie, to zmądrzeją (tobie to nie grozi :))
Komunę obalili, to i z pislamistami sobie poradzą.
Większość wyborców pisu to słabo wykształceni, podstarzali byli
funkcjonariusze PRLowscy. Przejmują dobrze płatne posady nie mając
podstawowych kompetencji. Dobrze wiesz jak to się skończy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr