Strona główna Grupy pl.misc.dieta Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo Re: Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo

Re: Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo

From: Chesky <c...@N...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo
Date: Wed, 06 Apr 2005 15:17:29 +0200

rywin11 napisał(a):
> wiek 38 lat waga 80 kg praca umysłowa sport około 1,5 h - 2.5h dziennie
> sportu rozłożonego równomiernie w ciagu dnia
> (mieszane cwiczenia wytrzymałościowo-siłowo-rozciagajace o sredniej
> intensywnosci)
> Mam twarz w kształcie odwroconego trojkąta (wierzchołkiem w dół) i jak mi
> mowią wyglądam trochę za szczupło na twarzy.
> Może jak bym przytył to i twarz stała by się bardziej "normalna"?

to co mowia inni to olej, moze po prostu zazdroszcza.
szkoda ze nie podales jeszcze wzrostu, czy palisz pijesz tez jest wazne.
ale szacuje ze masz kolo 185-190cm, przy tym wzroscie -
80kg jest idealna waga. Jesli jestes jeszcze wyzszy niz podalem
to taka waga jest rowniez idealna jesli tylko uprawiasz sport
(nie silownie itp tylko sport z ruchem)
Ksztaltu twarzy nie probuj zmienic sila, mam podobna budowe, smukla
w ksztalcie odwr trojkata - w duzej mierze taka jest jej budowa.
Przy takiej konstrukcji sylwetki by przytyc na twarzy musial bys
kompletnie zaczac tyc od srodka ciala zanim byla by widoczna roznica
na twarzy, a w takim momencie bylo by to juz kompletnie niezdrowe
dla reszty ciala.
Nic nie zmieniaj, jedz kiedys jestes glodny, nic na sile.
Co do ilosci posilkow staraj sie jesc czesciej ale w mniejszych
ilosciach, zeby nie robic bomb dla zoladka.
A co do godzin jedzenia przed spaniem - to zalezy co jesz -
nie zjadl bym ciasta z kremem czy pierogow ruskich z cebulka
nie pozniej niz 8godz przed snem, skolei pomarancz 2-3godz spokojnie.
Zalezy tez co jadles wczesniej za dnia i ile juz kalori pochloniles.\
w tym dniu.

-