Strona główna Grupy pl.misc.dieta Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo Re: Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo

Re: Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo

From: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo
Date: Thu, 7 Apr 2005 16:33:57 +0200
Sender: K...@o...pl@sub199-46.elpos.net

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d3146i$d88$1@inews.gazeta.pl...

> Ja jestem mało
>
> A co bys doradzila osobie 90kg 183cm 26lat ktorej ilosci bialka
> zalecane przez doktora kwasniewskiego tj 70-80g sa niestety za male
> po kilku
> dniach czuje sie glodny. Ilosci ktore daja mo poczucie sytosci to
> 150-200g bialka proporcja tluszczu 1: 1,5-2,5
> Jest jeszcze problem taki ze lubi piwo i na dluzszy czas nie jest w
> stanie go wyeliminowac przynajmniej wiazalo by sie to z wyrzeczeniem
> i ograniczeniem.

I w tym piwie jest pies pogrzebany :[
Wypicie sporej porcji piwa w szybkim tempie - to nagły wzrost cukru we
krwi, co jest powodem wyrzutu insuliny do krwi celem obniżenia poziomu
cukru, a gdy poziom ten zbyt mocno się obniży amator piwa czuje głód.
Dalszy ciąg reakcji jest znany, a efektem są tzw. mięśnie piwne.

Jeśli chcesz zapanować nad przyrostem wagi i apetytu, to musisz zacząć
przynajmniej od ograniczenia picia piwa, aby uspokoić trzustkę.

Pozdrawiam
Krystyna

P.S. Wiem, że to nie jest łatwe, mam męża, który też ma problem z
uwolnieniem się od piwa.